Steven Universe Wiki
Advertisement
Steven Universe Wiki

Śnieżny Obsydian (ang. Snowflake Obsidian) to Klejnot debiutujący w "Zmiana Zdania", gdzie została odkażona .

Wygląd

Obsydian jest wysokim i dobrze zbudowanym Klejnotem. Ma szarą skórę z białymi "płatkami" na całym ciele przypominającymi wojenne blizny, w tym jedną na jej prawym oku. Posiada jasnoszare włosy w kształcie wieloramiennej gwiazdy, a na swoim ciele nosi ciemną zbroję odsłaniającą jej brzuch i nogi, oraz buty tego samego koloru. Jej klejnot znajduje się na zewnętrznej części jej prawej dłoni.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Śnieżnej Obsydian, jednak wydaje się ona przyjacielskim, lecz łatwo panikującym Klejnotem. Mimo walczenia po stronie Rebelii, Obsydian wciąż w jakimś stopniu posiada tok myślenia Klejnotu z Homeworld, jako że chciała wykonywać podobne prace, jak te z jej przeszłości. Tak samo jak Bizmut, Obsydian lubi rzucać żartami.

Umiejętności

Śnieżny Obsydian prawdopodobnie posiada standardowe umiejętności Klejnotu tj. bańkowanie przedmiotów, przywoływanie broni, tworzenie fuzji, oraz powrót do formy klejnotu.

Kriokineza

Obsydian tworząca lód

Podobnie jak Szafir, Obsydian posiada umiejętności związane z lodem. Potrafi go wytworzyć według jej woli, jak pokazano w "Guidance". W dodatku kiedy Obsydian się stresuje, obrastają ją kryształki lodu, co było widać podczas jej lotu samolotem.

Relacje

Bizmut

Obsydian i Bizmut wydają się być przyjaciółkami. Kiedy Bizmut dowiedziała się o korupcji, zaczęła martwić się o swoich dawnych przyjaciół. Wymieniła wtedy pseudonim Śnieżnego Obsydianu, co może świadczyć o ich dawnej bliskiej relacji.

Larimar

Obsydian i Larimar wspólnie pracowały przy produkcji lodów dla mieszkańców Beach City, obie dzielą moc lodu. Bohaterki prawdopodobnie są przyjaciółkami.

Wystąpienia

Sezon 3

Sezon 5

Film

Future

Klejnot

Wygląd Opis
Śnieżny Obsydian Klejnot.png
Klejnot Obsydian znajduje się na zewnętrznej części jej prawej dłoni. Jest to okrągły, czarny kamień bez fasety ze znajdującymi się na nim białymi "śnieżynkami". Śnieżne Obsydiany symbolizują równowagę. Obsydiany są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w listopadzie.
Advertisement