Steven Universe Wiki
Advertisement
Steven Universe Wiki

Angel Aura Quartz jest wcześniej skorumpowanym, który (wraz z innymi bąbelkowymi klejnotami) nie został uszkodzony przez Stevena i Diamenty w „Change Your Mind”. Podobnie jak wiele innych niepoprawnych klejnotów, teraz mieszka w Little Homeworld, zapisując się do Little Homeschool.

Wygląd

Angel Aura Quartz jest wysoki i ma szerokie ramiona, jak większość innych Kwartetów. Ma rogi na czole i ramionach. Ma jasnobłękitną cerę i długie, proste, ciepłe żółte włosy, reprezentujące włosy prawdziwego anioła. Ma na sobie fioletowy top, parę zielonych szortów i parę fioletowych butów z ciemnofioletowymi czubkami palców. Podobnie jak większość nieuszkodzonych Kwartetów, brakuje jej nosa i pozornie brakuje oczu.

Osobowość

Niewiele wiadomo o jej osobowości. Jednak, jak widać w jej interakcjach z innymi nieuszkodzonymi Kwartałami, okazuje się, że jest kochająca zabawę i nieco awanturnicza.

Umiejętności

Angel Aura Quartz posiada standardowe zdolności Klejnotów, bulgotania, zmiany kształtu, łączenia, regeneracji, ponadczasowości oraz nadludzką siłę / wytrzymałość.

Ciekawostki

  • Angel Aura Quartz to odrębny termin dla kwarcu tęczowego, co oznacza, że może być osobliwym klejnotem dla wspomnianych fuzji.
  • Podobnie jak jej inne Quartzes, lubi grać w siatkówkę i ma umiejętności.

Wystąpienie

Sezon 5

Film

Future

Advertisement