FANDOM

Różowa Diament, twoja obecność jest wymagana.

—Różowa Perła, Legs from here to Homeworld

Różowa Perła (ang. Pink Pearl) to Klejnot, który zadebiutował w odcinku "Legs from here to Homeworld". Należy do Białej Diament.

Wygląd

Wygląd Różowej Perły w większości nie różni się od innych pereł, lecz ma jednak kilka zauważalnych różnic. Ma białą skórę, a jej strój jest w odcieniach różu. Jej włosy są związane w dwa koki po bokach jej głowy. Ma długie różowe rękawiczki, jaskraworóżowe leginsy, jasnoróżowe baletki, i półprzezroczystą spódnicę w tym samym kolorze. W miejscu lewego oka ma dużą bliznę, która ciągnie się od włosów aż do szyi. Jej klejnot znajduje się w miejscu pępka.

Charakter

Zachowanie Różowej Perły będącej pod kontrolą Białej Diament jest raczej niepokojące. Gdy mówi patrzy w dal, a nie na rozmówcę, jest cały czas uśmiechnięta, stoi cały czas w jednej pozycji i porusza się bez fizycznych ruchów. Wszystko to sprawia, że wygląda i zachowuje się jak robot. Jej głos jest inny niż większości pereł i jest podobny do głosu jej Diamentu. Inne klejnoty wydają się jej bać.

Historia

"Legs From Here To Homeworld".

Różowa Perła podeszła do Kryształowych Klejnotów i Diamentów, po tym jak przybyli na homeworld. Powiedziała że Różowa Diament, i tylko ona, chce być widziana przez Biały Diament. Po czym zamyka kulę wokół siebie i Stevena i przenosi go do Statku Białego Diamentu. Kiedy dotarli, Różowa Perła otworzyła kulę po czym zniknęła w ścianie.

Umiejętności

Różowa Perła prawdopodobnie posiada standardowe umiejętności klejnotów czyli może przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu.

Wystąpienia

Sezon 5

Klejnot

Wygląd Opis
BPPinkGem

Klejnot Różowej perły perły jest umieszczony w miejscu jej pępka i jest podobny do klejnotu ziemskiej Perły. Perły wraz z aleksandrytami są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w czerwcu. Ich nazwa najprawdopodobniej została zapożyczona od łacińskiego słowa "perula". Inne źródła podają, iż może pochodzić od nazwy gatunku małża (łac. "perna") lub swojego kulistego kształtu (łac. "sphaerula"). Mówi się, że perły równoważą rytm naszego życia oraz, że stabilizują przemianę materii. Perły występują w bardzo wielu kształtach - gruszkowaty, pierścieniowy, płaski, nieregularny (tzw. barok), kształt kropli, zaokrąglony, kulisty (uważany za najdoskonalszy i najdroższy), itd. Występują w wielu kolorach: biały, kolory różu, zielony, niebieski, żółty, szary, a nawet czarny.

Ciekawostki

  • Różowa Perła z wyglądu mocno przypomina księżniczkę Leię ze Star Wars.
  • Jest czwartą perłą pokazaną w serialu. Pierwszą była Ziemska Perła, drugą Niebieska Perła, a trzecią Żółta Perła.
  • Różowa Perła jest jedynym klejnotem z widocznym fizycznym obrażeniem, który nie jest pęknięty albo zakażony.
  • Różowa Perła niegdyś należała do Różowego Diamentu, ale z nieznanych przyczyn stała się służącą Białej Diament, która za pomocą umiejętności kontrolowania klejnotów używała perły jako obserwatora. Dzięki temu nie musiała opuszczać swojego statku.