FANDOM

Witaj, kochanie. Naprawdę wszystkich nas wystraszyłaś.

—Biały Diament, "Legs from here to Homeworld"

Biała Diament jest klejnotem Homeworld i przywódczynią Wielkiej Diamentowej Rady. Swój debiut ma w odcinku ,,Legs from here to Homeworld''

Osobowość

Biała Diament ma trudny charakter i ma w sobie temperament. Według Niebieskiej Diament nie ma poczucia humoru, ponieważ była wściekła na Różową Diament za to, że nazwała Piryt "Złotem Głupców".

Podczas spotkania ze Stevenem wydawała się spokojna i wyrozumiała, a jednocześnie szorstka i lekceważąca. Wita go (jako Różową Diament) serdecznie i z matczynym uczuciem. Pomimo swojego wyglądu, nie przypominającego Różowej Diament, traktuje tę całą sprawę z Ziemią, łącznie z Rebelią oraz fałszywym rozbiciem Różowej i jej nieobecności przez ostatnie 6000 lat, jako jedną z "kolejnych sztuczek Różowej" i pyta Stevena, czy "bawił się dobrze" i "wyciągnął to z jego systemu". Przerywa Stevenowi za każdym razem, gdy próbuje z nią porozmawiać, a następnie natychmiast odsyła go do innego pokoju.

Według Niebieskiej, Biała grałą z resztą Diamentów w "Blue's Pool Chamber" zgadując, co Różowa śpiewała pod wodą. Żółta również twierdzi, że Biała nigdy nie wpuszcza jej ani Niebieskiej na swój statek, ale wpuściła Stevena. Biała nadaje Stevenowi przydomek "Starlight".

Według Żółtej Diament, nigdy nie opuściła swojego statku i nikogo do niego nie wpuszcza, z wyjątkiem Stevena/ Różowej Diament, więc może być prawdopodobne, że jest trochę samotna.

W odcinku "Change Your Mind", Biała Diament jest arogancką perfekcjonistką. Twierdzi, że Różowa wydobywa najgorsze co może być w innych klejnotach, a sama Biała czyni je lepszymi "usuwając ich wady". Kiedy Biała przejmuję kontrolę nad Kryształowymi Klejnotami, mówi Stevenowi, że "teraz nie ma nic, co przeszkadzałoby świecącemu w nich białym światłem", później mówiąc, że są teraz "doskonałe". Biała Diament ma surowe oczekiwania co do zachowania innych Klejnotów, co powoduje to ogromną presję. Żółta Diament mówi, że może to "skruszyć Klejnot". Biała bierze to tak na poważnie, że dostaje załamania nerwowego się, gdy staje się emocjonalna, posuwając się do stwierdzenia, że ​​emocje są wadą. Fakt ten ujawnia także, że największą wadą Białej jest nie zaakceptowanie czegoś innego i wyjątkowego.

Wygląd

Biała Diament ma białe spiczaste włosy, których kształt przypomina gwiazdę. Jest ona najwyższa ze wszystkich Diamentów. Jej oczy mają źrenice w kształcie rombów oraz czarne grube rzęsy. Nosi długą białą sukienkę, która sięga do podłogi i rozszczepia się po bokach, odsłaniając jej nogi, naramienniki i parę sandałów na wysokich obcasach. Nosi również pelerynę w czarne i szare paski, które są pokryte diamentami i gwiazdami. Biała Diament jest wyjątkowa, ponieważ jej ciało nieustannie promieniuje jasnym światłem.

Umiejętności

Biała Diament, prawdopodobnie jak każdy Klejnot, może przywołać brońzmieniać kształttworzyć fuzjębańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Biała Diament jako jedyna potrafi kontrolować inne Klejnoty za pomocą umysłu.

Światło zakażenia

Po rozbiciu Różowej Diament, Żółta, Niebieska i Biała Diament rozpoczęły bezpośredni atak na Ziemię Zsyłając światło, które zepsuło pozostałe klejnoty, by zakończyć Rebelię.

Leczenie zakażonych klejnotów

W odcinku ''Legs from here to homeworld'' okazało się, że aby wyleczyć zakażony klejnot potrzeba wszystkich czterech Diamentów.

Kontrola umysłów

W odcinku ''Steven Universe: Battle of Heart and Mind'' zostaje pokazane, że Biała może kontrolować inne klejnoty za pomocą laserowego wzroku, który powoduje, że dany klejnot traci swój kolor oraz jest jej podwładny. Co ciekawe kontrolowane klejnoty dostają umiejętność laserowego wzorku.

Klejnot

Wygląd Opis
WDKlejnot

Klejnot Białego Diamentu znajduje się na jej czole. Ma kształt pięciostronnego diamentu z wieloma fasetkami na spodzie. Diamenty są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w kwietniu. Klejnoty te są kamieniami prawdy i zwycięstwa. Reprezentują także czystość, niewinność i miłość. Są one zazwyczaj znane jako bezbarwne lub "białe", ale najbardziej popularnymi ich odcieniami są żółty, niebieski i różowy, jak w przypadku Diamentowej Rady.

Wystąpienia

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 5

Ciekawostki

  • Biała Diament posiada najwięcej koloni ze wszystkich diamentów.
  • Rebbeca Sugar zaczerpnęła inspirację od Nell Brinkley na design Białej Diament.
  • Biała Diament została narysowana w stylu tła serialu.