FANDOM

Bluebird Azuryt to fuzja Akwamaryn i Rubin (Oczko),która pojawiła się w odcinku Bluebird serialu Steven Universe: Przyszłość.

Wygląd

Bluebird Azuryt ma bardzo niski wzrost i cztery nogi. Ma ciemnoniebieską skórę z czerwonymi i miętowo-zielonymi łatami, osobliwe ciemnoniebieskie oko i ciemnoczerwone włosy ułożone w krój miseczki. Nosi koszulę z długimi rękawami, która po lewej jest lazurowa, a po prawej czerwona, z białym kołnierzem i niebieskim krawatem. Nosi także niebieskie spodnie i cztery ciemnoczerwone buty. Jej kamienie szlachetne znajdują się odpowiednio w lewym oku i lewym policzku.

Osobowość

Z początku Bluebird wydaje się być bardzo miłym i słodkim klejnotem, oferującym Stevenowi jedzenie i spotykającym się z innymi Klejnotami, chociaż była trochę dowcipnisiem. Steven automatycznie zakłada, że Bluebird nie ma nic dobrego po rozpoznaniu umieszczenia jej klejnotów, a jego założenia okazują się później prawdziwe. Jednak ujawniła się jako bardzo okrutny klejnot, widziany przez wiszącego ojca Stevena, Grega Universe, z dachu Domku na Plaży, aby mogła zwrócić jego uwagę. Później atakuje Stevena bez wahania, pokazując, jak potężna jest do niego uraza.

Umiejętności

Zakłada się, że Azuryt Bluebird posiada standardowe umiejętności Klejnotów. Widziano ją dopiero wtedy, gdy jej Komponenty wiązały się z nienawiścią do Stevena. Nie ma prawdopodobności czy może tworzyć fuzje, odsyłać jej formę do klejnotu, umieszczać klejnoty do bańki.

Zestaw umiejętności

  • Biegłość pałasza: Bluebird Azuryt może przywołać lodowy pałasz, którego używa do walki. Wyciąga go z klejnotu Rubin (Oczko), co wskazuje, że broń jest ulepszoną formą noża Rubin (Oczko). Jak dotąd Bluebird jest bardzo biegła w posługiwaniu się bronią, łatwo atakując nią Stevena wiele razy.
    • Kriokineza: Dodatkowo może strzelać lodowymi pociskami z pałasza, które zmieniają się w kopie pałaszy, które generują lodowe kolce po trafieniu w cel.
  • Wodne skrzydła: Zdolność odziedziczyła po Akwamaryn, potrafi przywołać na plecach cztery skrzydła wodne, aby latać. W niektórych ujęciach są one wyraźnie ostrzejsze i większe niż u Akwamaryn.
  • Nadludzka siła: Pokazano jej, że ma niesamowitą siłę, kiedy trzymała Grega za nogę na dachu, chociaż jej rozmiar nie pokazuje, że jest silna.