Steven Universe Wiki
Advertisement
Steven Universe Wiki

Cytrynowy Jadeit - fuzja dwóch Jadeitów. Zadebiutowała na balu Ery 3 w "Razem, ale osobno", gdzie utraciła swoją formę przez promień Żółtej Diament. W "Steven Universe: Future" występuje jako postać w tle.

Wygląd

Rozłączona

Jadeit jest tworzona przez dwa inne typy Jadeitów (co jest przyczyną jej dodatkowych kończyn) - żółtozielony Jadeit oraz niebieskozielony Jadeit.

Żółtozielona Jadeit posiada klejnot na swoim prawym policzku. Ma ona oliwkowy odcień skóry oraz białozielone włosy przypominające kocie uszy. Nie posiada nosa. Nosi na sobie długą suknię o kolorze musztardowo-zielonym z białymi, bufiastymi rękawami oraz żółtym trójkątem, symbolizującym jej przynależność do Żółtej Diament.

Niebieskozielona Jadeit ma malachitowy odcień skóry, a jej klejnot znajduje się na jej lewym policzku. Ma ciemnozielone włosy będące podkręconym bobem oraz pełne usta. Nosi na sobie długą sukienkę w zielone paski oraz miętową narzutę z niebieskim rombem, symbolizującym jej przynależność do Niebieskiej Diament.

Połączona

Fuzja ma jasnozielony odcień skóry, jest dosyć wysoka. Ma cztery ramiona, które łączą się w łokciach, sześć palców w każdej ręce i dwie pary oczu. Jej włosy są jasnozielone. Ma również przerwę między zębami. Nosi zieloną sukienkę z bufiastymi rękawami i ciemnozielonymi paskami umieszczonymi na spódnicy. Poza tym nosi ciemnozielony szal z żółtymi i niebieskimi diamentowymi insygniami umieszczonymi na wykończeniu. Na jej stopach znajduje się para ciemnożółtych butów z niebieskimi pierścieniami umieszczonymi na kostkach. Jej klejnoty znajdują się na jej policzkach.

Osobowość

Osobowości obu Jadeitów nie są nam do końca znane, mogliśmy jedynie zauważyć ich nastawienie do Diamentów - żółtozielona Jadeit była podekscytowana przybyciem Żółtej Diament, a niebieskozielona Jadeit wzruszyła się wejściem Niebieskiej Diament. Po połączeniu ich fuzja wydaje się być wesoła. Po jej wypowiedzi można się domyślić, że to nie pierwszy raz, gdy Jadeity się połączyły.

Wystąpienia

Sezon 5

Future

Zdolności

Tak jak wszystkie Klejnoty, Jadeit potrafi przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzje, czy wycofać się do formy klejnotu, aby uleczyć obrażenia. Jej inne umiejętności nie zostały ukazane.

Klejnoty

Rozłączona

Wygląd Opis
Klejnot Żółtozielonego Jadeitu

Klejnoty obu składowych są kabaszonami (nie posiadają fasety). Klejnot Żółtozielonej Jadeit znajduje się na jej prawym policzku i ma odcienie jasnej zieleni. Klejnot Niebieskozielonej Jadeit występuje natomiast w nieco ciemniejszej barwie - ma on bardziej malachitowy odcień. Oba te Klejnoty są innymi od siebie typami Jadeitów.

JadeitLewyPolik.png

Połączona

Wygląd Opis
JadeitPoliki.png

Cytrynowy Jadeit posiada dwa takie same klejnoty na swoich policzkach. Są to kaboszony (nie posiadają fasety) i mają one odcienie jasnej, morskiej zieleni. W prawdziwym życiu Jadeity symbolizują czystość i oczyszczenie. Są one również kamieniem urodzinowymi dla osób urodzonych w marcu.

Ciekawostki

  • O ile fuzje tego samego typu Klejnotów nie posiadają dodatkowych kończyn, tak Cytrynowy Jadeit jest fuzją różnych odmian tego samego typu Klejnotów, co powoduje, że jednak je ona posiada. Tworzą ją dwie różne odmiany Jadeitów.
Advertisement