FANDOM

Guidance to drugi odcinek serii "Steven Universe: Future".

Skrót

Ametyst pomagała Klejnotom w znalezieniu nowej pracy, jednak Steven nie jest pewny co do jej wyborów.

Fabuła

Guidance 007

Odcinek zaczyna się od Ametyst i Stevena w Fish Stew Pizza. Steven zauważa, że Bixbite pracuje za ladą, siekając dodatki i krojąc pizzę na równe plasterki. Ametyst ujawnia, że łączy Klejnoty z Małej Szkoły z pracą w Beach City, w tym niektóre Rubiny, które wchodzą z burmistrzem Nanefua działającym jako jej ochroniarze.

Guidance 068

Steven i Ametyst udają się do Beach City Funland, gdzie widzi, że pracuje tam wiele Kwartałów. Ametyst pokazuje mu, że Nephrite szybuje samolotem Andy'ego, a Larimar i Snowflake Obsidian znaleźli prace związane z lodem na deptaku. Steven jest zaniepokojony, ponieważ wiele zadań, które obecnie zajmują Klejnoty, są bardzo podobne do tych, które pierwotnie zajmowali w Homeworld. Ametyst zapewnia go, że tak nie jest, tylko dlatego, że Rubinowi strażnicy Nanefui przechodzili obok i krzyczeli radośnie, że ich praca jest taka, jak w Homeworld. Pomimo tego, że Ametyst wyjaśnia, że ​​są to prace, których potrzebowali Klejnoty, Steven mówi, że Klejnoty myślą tylko, że chcą je wykonać i że musi je wydostać ze stref komfortu. Rozmawia z Larimarem i Snowflake Obsidian, którzy wspólnie stoją na stoisku ze stożkiem śniegu. Zapytani, Snowflake i Larimar ujawniają, że mieli pracę związaną z lodem w Homeworld. Aby to naprawić, Steven próbuje zmusić Snowflake'a do latania z Andy w jego samolocie, choć wyraźnie nie ma pewności. Następnie powierza Larimarowi rolę Appalachów, którymi jest podekscytowana, ponieważ twierdzi, że ludzkie krzyki są jej „ulubieńcami ziemskich rozkoszy”.

Iris star closing fail

Po losowym powiązaniu klejnotów z różnymi zadaniami Steven udaje się na relaks do Fish Stew Pizza. Gwiezdna tęczówka zaczyna zbliżać się do Stevena, gdy wykrzykuje, że jest podekscytowany, widząc, jak wszyscy będą się uczyć i rosnąć poza strefami komfortu, tylko po to, aby zatrzymać się i odwrócić, gdy Steven zostanie uderzony w twarz pizzą rzuconą przez Zebrę Jaspis. Więcej pizzy jest dostarczanych gwałtownie, przewracając osoby postronne. Steven wychodzi na zewnątrz, by znaleźć Beach City w chaosie. Po zobaczeniu katastrofy spowodowanej przez Klejnoty z nieodpowiednimi zajęciami, znajduje Ametyst w Funland Arcade i przeprasza ją za to, że nie ufa programowi Gem-mentoring, prosząc o pomoc w „pomocy” wszystkim, którym „pomógł”. Przyjmuje jego przeprosiny i opuszcza arkadę, aby mu pomóc.

Guidance 199

Łączą się z Smoky Quartz, aby zatrzymać Snowflake Obsidian, który ma zamiar rozbić samolot, którym lata. Są w stanie postawić ją i Andy'ego na ziemi, przepraszając i pytając, czy wszystko w porządku. Oboje kiwają głowami, wciąż traumatyczni. Smoky następnie udaje się do Funland, gdzie Larimar stracił kontrolę nad Appalachami. Steven i Amethyst kłócą się przez Smoky Quartz, zaniepokojeni, że nie zdążą na czas, dopóki Smoky nie zmieni koloru na różowy, dając im zdolność do super prędkości, a jednocześnie spowalniając czas. Dzięki temu łatwo ratują pasażerów kolejki górskiej. Gdy przygotowują się do powstrzymania katastrofy kolejki górskiej, ich moc wraca do normy i leci z toru do oceanu. Smoky przyznaje, że chociaż ratuje ludzi przed awarią na kolejce górskiej, kolejka nadal się rozbije.

Guidance 234

Później rozmawiają na plaży, a Ametyst mówi, że czuje się, jakby wreszcie znalazła swoje miejsce na świecie, pomagając innym Klejnotom zrobić to samo dla siebie. Następnie pyta Stevena, co chce zrobić dla swojej przyszłości. Steven wyjaśnia, że nadal chce pomagać innym, ale czuje, że traci kontakt. Następnie Larimar podchodzi, trzymając za plecami pluszowego misia i przekazuje go Stevenowi jako podziękowanie za pracę w Funland. Mówi mu, że odkryła, że nie jest świetna w prowadzeniu kolejki górskiej, ale jest dobra w rozdawaniu nagród dzieciom. Twierdzi, że uwielbia ich śmiech, który jest „jak krzyk” (któremu wyraźnie przeszkadza Steven). Następnie widzą, jak przelatuje rozbita kolejka górska, a Cebula wciąż jest w jednym z samochodów. Steven jest początkowo zmartwiony, ale potem uspokaja się, wiedząc, że cebula będzie w porządku.

Postacie

Ciekawostki