Biggs to Klejnot z rodzaju Kwarców, który zadebiutował w odcinku "Polowanie na Klejnoty" wraz z Jaspisem Oceanicznym.

Wystąpiła także w odcinku "Wystarczy Wyluzować", kiedy wyłoniła się z morza na plażę. Ametyst pozbawiła ją fizycznej formy, a Steven zabańkował i odesłał do Świątyni. Pojawiła się także w odcinku "Najtwardsza druhna", wypuściła ją Bizmut, zszokowana ilością zabańkowanych klejnotów w Pokoju Palenia. Ujawniła że to jej dawna przyjaciółka. Potwór niestety jej nie rozpoznał i rzucił się na nią z pazurami. Bizmut ze łzami w oczach pozbawiła formy zakażony klejnot a Steven zabańkował go z powrotem. Odkażono ją w "Zmiana zdania".

Wygląd

Skażona

Biggs posiadała białe, rozczochrane włosy, które układają się tak jak na skażonym Jaspisie Oceanicznym. Jej skóra posiada wielobarwne pasy w odcieniach khaki, brązu, beżu, bordo i pomarańczu. Jej przednie łapy nie są zakończone pazurami, lecz czymś w rodzaju "dłoni", a tylne łapy przypominają nogi kozła. Na głowie ma trzy rogi - jeden większy pośrodku i dwa krótsze bo bokach. Wystają jej dolne kły, nie posiada on oczu.

Odkażona

Aktualnie, Biggs ma sylwetkę typowego Kwarcu. Ma gęste, białe włosy sięgające jej łydek oraz wystające z nich trzy różki. Jej wielobarwna skóra posiada odcienie brązu i pomarańczy, a jej klejnot znajduje się na jej klatce piesiowej. Jak u większości odkażonych Kwarców, u Biggs nie widać oczu i nosa. Nosi na sobie bordowy kombinezon na ramiączkach z kremowymi kołami na kolanach jak i brązowe buty.

Zdolności

Nie znamy szczególnych zdolności Biggs, lecz jako Kwarc posiada ona zwiększoną siłę i wytrzymałość. Prawdopodobnie - jak każdy klejnot - potrafi tworzyć fuzje, odsyłać swoje ciało do formy klejnotu oraz bańkować przedmioty.

Klejnot

Wygląd Opis
Poma.Klejnot.GemHunt.png

Klejnot Śnieżnego potwora jest w kształcie sześciokąta oraz ma sześciokątną fasetę. Jest on w kolorach ciała potwora, czyli pomarańczowy i jasnobrązowy. Ma białą obwódkę. Podobnie jak u Zielonego Śnieżnego Potwora, jego klejnot umiejscowiony jest na górnej części brzucha. Zostało potwierdzone na New York Comic Con 2016, że jest on jednym z rodzajów jaspisów. Klejnoty te są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w marcu. Ich nazwa pochodzi od łacińskiego słowa "iaspis" oznaczające cętkowaty kamień. Jaspisy wiążą się z planetą Mars, często symbolizują ochronę, wyciszenie i relaksację. Występują w kolorach: brązowy, żółty, czerwony, różowy oraz zielony.

Wystąpienia

Sezon 3

Sezon 5

Film

Future

Ciekawostki

  • Zostało potwierdzone na New York Comic Con 2016, że on i inne śnieżne potwory są różnymi rodzajami jaspisów.

Galeria