FANDOM

Jaspis Oceaniczny to Klejnot, który pojawił się w odcinku "Polowanie na Klejnoty" wraz ze skażoną Biggs.

W odcinku "Wystarczy Wyluzować", kiedy Jaspis dotarła na niej na plażę przed Świątynią, Stevonnie pozbawiła ją fizycznej formy, a Jaspis wzięła z powrotem jego klejnot. Pojawia się także w odcinku "Klejnoty z Planety Ziemia", w którym to razem z Jaspis stworzyła Jaspis Zebra.

W odcinku "Zmiana zdania" została odkażona. Aktualnie uczęszcza na zajęcia do Little Homeschool.

Wygląd

Skażona

Jaspis posiadała skórę w kolorze jasnomorskim i białe, potargane włosy, które zasłaniały jej oczy, biegną przez plecy, tworząc później ogon i rosną także na klatce piersiowej. Całe jego ciało pokryte jest ciemnomorskimi i czerwono-różowymi wzorami w kształcie okręgów podobnych do tych, które są na jej klejnocie. Linia ust nie jest prosta, lecz pozałamywana. Z głowy wystaje para rogów, a jego łapy zakończone są pazurami.

Odkażona

Aktualnie Jaspis ma identyczne kolory skóry jak w swojej zakażonej formie - jasnomorska z ciemnomorskimi i czerwono-różowymi plamami. Jest wzrostu przeciętnego Kwarcu. Posiada białe, kręcone włosy sięgające jej łydek przysłaniające jej oczy i ramiona. Z jej głowy wyrastają dwa różki. Jaspis nosi na sobie szaroniebieski strój z butami sięgającymi jej ud. Tak jak u innych odkażonych Kwarców, nie widać u niej nosa i oczu.

Zdolności

Tak jak większość Zakażonych Klejnotów, ma on zwiększoną siłę i wytrzymałość. Nie znamy jego szczególnych zdolności. Kiedy łączy się z:

Klejnot

Wygląd Opis
Klejnot.Zielony.GemHunt

Klejnot Jaspis jest w kształcie zaokrąglonego sześciokąta oraz ma sześciokątną fasetę. Jest on w kolorach jej ciała, czyli jasnomorskim i czerwonym. Ma białą obwódkę. Kiedy była skażona, podobnie jak u Biggs, jej klejnot był umiejscowiony na górnej części brzucha. Aktualne położenie kamienia nie jest znane. Klejnoty te są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w marcu. Ich nazwa pochodzi od łacińskiego słowa "iaspis" oznaczające cętkowaty kamień. Jaspisy wiążą się z planetą Mars, często symbolizują ochronę, wyciszenie i relaksację. Występują w kolorach: brązowy, żółty, czerwony, różowy oraz zielony.

Wystąpienia

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

Film

Future

Ciekawostki

  • Zostało potwierdzone na New York Comic Con 2016, że ona i inne śnieżne potwory są różnymi rodzajami jaspisów.
    • W "Future" zostało potwierdzone, że jest ona Jaspisem Oceanicznym.