FANDOM

Jaspis Zebra to fuzja Jaspis i Zielonego Śnieżnego Potwora, która pierwszy raz pojawia się w odcinku "Klejnoty z Planety Ziemia".

Historia

Kiedy Jaspis zdała sobie sprawę z tego, że nie wygra z Kwarcem Dymnym szybko podbiegła do klatki, w której był Zielony Śnieżny Potwór i połączyła się z nim, licząc na to, że pokona fuzję Stevena i Ametyst. Ta użyła swojego jojo do zrobienia potężnego wiru w powietrzu, co poskutkowało rozdzieleniem fuzji.

Wygląd

Fuzja posiada łącznie osiem kończyn, z których cztery przypominają nogi zwierzęcia, a reszta masywne ręce. Kolor skóry ogranicza się do barwy piasku z brązowo-terakotowymi pręgami. Kształt jej twarzy przypomina Jaspis, jednakże posiada zęby Zielonego Śnieżnego Potwora. Ma ona ciemno pomarańczowe oczy. Włosy Jaspis i Potwora tworzą gęstą, beżową grzywę ciągnącą się przez grzbiet fuzji aż do ogona. Okolice czoła zajmują trzy brązowe, wygięte rogi w paski, a ze skroni wyrasta ich kolejna para, jednakże przypominają kształtem baranie oraz nie posiadają na sobie pasków. Na jej ciele można dostrzec postrzępiony uniform Jaspis.

Umiejętności

Nie wiadomo, jakie są umiejętności fuzji zwykłego Klejnotu i zakażonego Klejnotu. Stwierdzić można, że odznacza się dużą wytrzymałością, siłą oraz prawdopodobnie zdolnościami Jaspis.

Wystąpienia

Sezon 3

Sezon 4

Klejnot

Wygląd Opis
Klejnotsjapiss

Jaspis zebra posiada dwa klejnoty. Klejnot Jaspis w kształcie deltoidu, umieszczony w miejscu nosa, zmienił swój kolor na jasnobrązowy, a sześciokątny klejnot Zielonego Śnieżnego Potwora, umieszczony na górnej części brzucha, również zmienił swój kolor na jasnobrązowy. Klejnoty te są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w marcu. Ich nazwa pochodzi od łacińskiego słowa "iaspis" oznaczające cętkowaty kamień. Jaspisy wiążą się z planetą Mars (której nazwa wzięła się od imienia boga wojny, co jest nawiązaniem do jej skłonności do walki), często symbolizują ochronę, wyciszenie i relaksację. Jest to oczywistą ironią do jej prawdziwego charakteru. Występują w kolorach: brązowy, żółty, czerwony, różowy oraz zielony.

Klejnotpotworaa

Ciekawostki