Steven Universe Wiki
Advertisement
Steven Universe Wiki

Koronkowa Agat - jest członkinią Kryształowych Klejnotów, po raz pierwszy pojawiła się w odcinku „Zmiana Zdania”. Podobnie jak Biggs i Śnieżynka, była bliską przyjaciółką Bizmut, zanim została zakażona. Ona (wraz z innymi zabańkowanymi klejnotami) nie została uszkodzona przez Stevena i Diamenty w „Change Your Mind”. Jest fuzją dwóch nieznanych Klejnotów (prawdopodobnie Kwarców).

Wygląd

Koronkowa Agat ma muskularną budowę podobną do typowego kwarcu, aczkolwiek z wyraźnie chudszymi nogami. Będąc fuzją, jest bardzo wysoka. Jest około 1,5 razy wyższa od typowego kwarcu. Ma wielokolorową skórę w odcieniach różu, czerwieni, fioletu, pomarańczy, żółci i bieli. Ma gęste brzoskwiniowe włosy związane w kucyki z czerwonymi i żółtymi wstążkami. Nosi szary kombinezon bez rękawów z dekoltem w szpic i matową zieloną koronką oraz białe buty.

Osobowość

Z tego, co widzieliśmy o Koronkowej Agat, jest przyjazna i kochająca zabawę. Jej manieryzmy przedstawiają ją jako delikatną, kobiecą i beztroską. Wydaje się, że lubi też jeździć na rolkach.

Umiejętności

Nie są nam znane umiejętności Koronkowej Agat.

Klejnoty

Wizerunek  Opis
Cray Lace Agate Gemstone.png
Niezidentyfikowany kamień szlachetny kwarcu na Crazy Lace Agate, znajdujący się tam, gdzie w przeciwnym razie byłoby jej prawe oko. Jest to wzorzysty kaboszon, podobny do kilku jaspisów.
CrazyLace GemstoneNose.png
Kolejny niezidentyfikowany kamień szlachetny kwarcu na Crazy Lace Agate, znajdujący się tam, gdzie w przeciwnym razie byłby jej nos. Ma kształt zaokrąglonego trójkąta i jest wzorzysty.

Ciekawostki

TBA.

Advertisement