FANDOM

Kryształowe Serce
KrysztłoweSerce.infobox
Rodzaj

Kryształowa struktura

Debiut

"Wspólne Śniadanie"

Kryształowe Serce jest miejscem, znajdującym się w centrum Świątyni.

Położenie i zastosowanie

Kryształ znajdujący się na środku pokoju, jest ogromną, krystaliczną strukturą, która kształtem wygląda jak serce. Z serca wychodzi wiele żył, które jak twierdzi Perła, prowadzą do najniebezpieczniejszych miejsc z Świątyni. Gdy Steven zjechał na jednej w sam dół, zobaczył, że żyła przechodzi przez pokój Rose do pokoju palenia. Struktura sprawia wrażenie, że Świątynia żyje. Można jedynie prawdopodobnie przypuścić, że Kryształowe serce ją zasila w podobny sposób co klejnot Obelisku Odwróconą Piramidę.

Historia

"Wspólne śniadanie"

Steven uciekając przed Ametyst, wskakuje na jedną z żył Kryształowego Serca, po czym dociera przez nią do Pokoju Palenia.

"Tajna Drużyna"

Ametyst, Steven i Perła znajdowali się przy Kryształowym Sercu, aby pokonać odłamki klejnotów.

"Złap Mnie, Jeśli Potrafisz"

Steven będąc w pokoju Rose, chciał się dostać do pokoju palenia. W tym celu poprosił pokój o drogę, a ten w odpowiedzi odsłonił jedną z żył Kryształowego serca.

Ciekawostki

  • Kryształowe Serce jest miejscem, które łączy wszystkie pokoje.
  • Panel Sterowania w Przedszkolu także posiada strukturę przypominającą Kryształowe Serce, jednak jest nieco inne niż te w Świątyni.
    • W Panelu Sterowania, gdy serce zostało zniszczone, wszystko przestało działać.
    • Prawdopodobnie to samo stanie się, gdy zniszczy się je w Świątyni.
  • W odcinku "Wielka Ucieczka" w miejscu, do którego przebijają się Granat i Jaspis pokazana jest struktura, która może być nowszą wersją Kryształowego serca.
  • W odcinku "Wspólne Śniadanie" Perła mówi że ,,żyły" prowadzą do najniebezpieczniejszych miejsc w świątyni (w tym pokój Rose Kwarc).

Galeria