FANDOM

Lapis Lazuli, znany również jako „MiłaLapis, jest klejnotem Homeworld, który zadebiutował w „Why So Blue?”. Obok klejnotu na ramieniu Lapis Lazuli obie nadal były planetami terraformującymi, nawet po tym, jak Steven powiedział o demontażu uciskającego imperium Homeworld. W końcu postanawia uczęszczać do Little Homeschool.

Osobowość

„Miła” Lapis została pierwotnie całkowicie przejęta ideą niszczenia światów dla zabawy. Jednak po tym, jak Steven i Lapis Lazuli pokazali jej taniec, poczuła ciepło w myślach o spokojnym życiu, ale nie zmieniła się natychmiast z powodu presji i osądu partnera wobec tej decyzji. Po tym, jak Kryształowy Klejnot Lapis walczył z dwoma Lapizami, okazało się, że jest pod jej dużym wrażeniem i, wraz z innymi Lapisami z Homeworld, była gotowa służyć Kryształowemu Klejnotowi Lapis, jakby była jej Diamentem. Po tym, jak Steven i Crystal Gem Lapis wracają do Little Homeschool, idzie za nimi i postanawia rozpocząć naukę w szkole.

Kamień szlachetny

Obraz Opis
NavelLapisGem
Kamień Lapis Lazuli znajduje się na jej pępku. Wydaje się być cięty jak kaboszon gruszy.

Ciekawostki