FANDOM

Lapis Lazuli, znany również jako „WrednaLapis w napisach - to klejnot Homeworld, który zadebiutował w „Why So Blue?”. Obok klejnotu pępka Lapis Lazuli obie nadal były planetami terraformującymi, nawet po tym, jak Steven oznajmił, że demoluje imperialne imperium świata. Podczas gdy Nice Lapis wyjechała na Ziemię i zapisała się do Little Homeschool, Mean Lapis pozostała w tyle, a jej obecne miejsce pobytu jest nieznane.

Wygląd

„Wredna” Lapis ma jasnoniebieską skórę, a także średnio niebieskie włosy, które są ułożone w krótki, kręcony bob z płaskimi grzywkami. Jej strój składa się z niebieskiego topu z ciemnoniebieskimi detalami, a także z niebieskimi diamentowymi insygniami w innym odcieniu niebieskiego. Ma też długą niebieską spódnicę, niebieskie oczy i jest boso. Jej kamień znajduje się na lewym ramieniu.

Osobowość

„Wredna” Lapis pierwotnie całkowicie pochłonęła idea niszczenia światów dla zabawy, wraz ze swoim partnerem. Po tym, jak Steven i Lapis Lazuli pokazali jej taniec, zawstydziła się i osądziła, ponieważ jej partner ogrzał się na pomysł spokojnego życia. Po walce z Kryształowym Klejnotem Lapis, okazało się, że jest pod wielkim wrażeniem i, wraz z innymi Lapis z Homeworld, była gotowa służyć Lapisowi tak, jakby była jej Diamentem. Po tym, jak Steven i Crystal Gem Lapis wracają do Little Homeschool, „Miła” Lapis idzie za Stevenem i Lapisem. Jednak pod koniec odcinka nigdzie nie widać „Wrednej” Lapis, co sugeruje, że może nie chcieć odejść tak spokojnie, jak jej partner.

Relacje

Lapis Lazuli

Początkowo „Wredna” Lapis wyśmiewa ją wraz z „Miła” Lapis, ale po walce między Lapidami „Wredna” Lapis wydaje się mieć dla niej pewien szacunek.

Steven Universe

Z początku „Ładni” i „Wredni” Lapis uważają, że powinni go słuchać tylko w połowie, ponieważ jest w połowie Diamentem. Po tym, jak daje „Miły” Lapisowi broszurę dla Little Homeschool. Pod koniec odcinka pokazuje, że tylko „Miła” Lapis uczęszczała do Little Homeschool. Z drugiej strony „Wredna” Lapis odmawia.

"Miła" Lapis 

Z początku Mean Lapis wyśmiewa Crystal Gem Lapis Lazuli wraz ze swoim partnerem „Miła” Lapis. Kryształowy klejnot Lapis Lazuli wyjaśnia, jak kreatywne mogą być, oprócz niszczenia światów. Podczas gdy Lapis wyjaśnia, jak mogą być kreatywni, zarówno Steven, jak i Lapis tańczą. Powoduje to, że „Miła” Lapis zaczyna tańczyć, a „Wredna” Lapis sygnalizuje ją osądzającym i zawstydzonym wyrazem twarzy, aby ją zatrzymać. Później w tym odcinku obaj Lapides biorą udział w bitwie z Crystal Gem Lapis. Obaj pracują jako duet razem, aby ją zaatakować, ale zostaje pokonany. Sądząc po jej nieobecności, gdy „Miła” Lapis udała się do Little Homeworld, można założyć, że zerwali ze sobą.

Kamień szlachetny

Wizerunek Opis
ShoulderLapisGem
Kamień Lapis Lazuli znajduje się na jej lewym ramieniu. Wydaje się być cięty jak kaboszon gruszy. Ma srebrny pierścień, który jest ukryty w jej ciele.

Ciekawostki

  • „Wredna” Lapis działa podobnie do stereotypowej „wrednej dziewczyny”. Naciska na „Miła” Lapisa i jest lekceważąca i protekcjonalna wobec Lapis. Dodatkowo „Miła” Lapis jest dla niej swego rodzaju „zwolennikiem”.