FANDOM

LiniaCzasu

Historia

Historia Starożytna

Wieki temu

  • Biała Diament tworzy społeczeństwo Homeworld.
    • Kładzie nacisk na perfekcji, tworzy system kast, zakazuje fuzji dwóch różnych typów Klejnotów oraz kara tych, którzy nie są idealni.
    • By poszerzać swoje "perfekcyjne" imperium, Biała Diament tworzy Wielką Diamentową Radę, jako liderki kolonizacji innych planet.
  • Podczas władzy Diamentów, Homeworld poszerza swoje zasięgi o ponad 43 kolonie oraz dwa układy gwiezdne (według Księżycowej Bazy)
  • Jungle Moon 162

    Zdenerwowana Różowa

    Podczas kolonizacji planety Dżungloksiężyca, Różowa Diament domaga się swojej własnej koloni u Żółtej Diament, jednak jej prośby odrzucono z powodu jej braku doświadczenia.
  • Różowa Diament nawiązuje bliższą relację z innymi Diamentami, często grając w gry w wannie Niebieskiej Diament.
    • Dodatkowo Różowa Diament odpowiadała za bale w Homeworld, świętujące sukcesy Diamentów.
  • Różowa Diament otrzymuję swoją własną Perłę - Różową Perłę, z którą sekretnie się wygłupia.
  • Przez częstą niesubordynację i brak przestrzegania zasad przez Różową, była ona zamykana w Więziennej Wieży, gdzie Niebieska Diament karciła ją, doprowadzając ją do płaczu.
    • Pewnego razu Niebieska zabrała Różową na Kolonię Kyjanitów - planetę z kosmicznymi robakami. Różowa błagała Niebieską o zabranie ich do Homeworld, na co ta uległa. W pewnym momencie robaki uciekły i rozproszyły się po pałacu, co mocno nie zadowoliło Białą Diament.
  • Hessonit otrzymuje Pryzmat od Żółtej Diament.
  • Rodonit, Fluoryt, Padparadża i Rutylowe Bliźniaczki zostają uznane za defektywne, co sprawia, że muszą ukrywać się w opuszczonym Przedszkolu.

Około 8.000 lat temu

  • Różowa, zmęczona pytaniem Niebieską i Żółtą o jej własną Kolonie, udaje się do Białej. Ta również nie wyraziła swojej zgody. Przez gniewną furię Różowej, lewe oko Różowej Perły zostaje przypadkowo uszkodzone, zostawiając ją z pęknięciem.
  • Różowa Perła zostaje odebrana przez Białą Diament, która przejęła nad nią kontrolę.
  • W pewnym momencie stworzono Spinel - najlepszą przyjaciółkę Różowej - oraz Perłę, która miała zastąpić Różową Perłę.

Ponad 6.000 lat temu

  • Rubin, Szafir i Bizmut zostały stworzone na Homeworld.
  • SU Movie 1319

    Różowa Diament otrzymująca swoją kolonię - Ziemię.

    Diamenty podarowały Różowej jej pierwszą, własną kolonię - planetę Ziemię.
    • Różowa, która wyrosła ze Spinel, zostawiła ją w jej Ogrodzie i nigdy do niej nie wróciła.
  • Nefryt i jej załoga przybyły na Ziemię na Statku Kolonizacyjnym.
  • Powstały struktury tj. Księżycowo-Morska Wieża, Węzeł komunikacyjny Klejnotów, Podniebna Wieża i Morska Świątynia.
  • Pierwsze Klejnoty zaczęły powstawać w Przedszkolu Prime.
  • Różowa Diament zafascynowana powstaniem nowych Klejnotów, potajemnie przybiera tożsamość Rose Kwarc i wspólnie z jej Perłą wybrała się do Przedszkola, by ujrzeć proces narodzin Kwarców z bliska.
    • Rose i Perła wspólnie zwiedziły fragmenty Ziemi. Różowa była zafascynowana organicznym życiem i dopiero na Ziemi zdała sobie sprawę, że powstawanie Klejnotów nie jest tworzeniem nowego życia, lecz niszczeniem tego organicznego.
  • Różowa Diament prosi inne Diamenty o zaprzestanie kolonizacji Ziemi.
    • Żółta Diament rozkazuje jej skończyć to, co już zaczęła.
    • Niebieska Diament tworzy dla niej Ludzkie Zoo, gdzie porywała ludzi z Ziemi wbrew ich woli.
TA 5

Atak Kryształowych Klejnotów na kolonię.

Ponad 5.750 lat temu

  • Różowa Diament założyła drużynę Kryształowych Klejnotów jako Rose Kwarc. Jej celem było wypłoszenie wszystkich Klejnototów z planety Ziemi.
  • Wszystkie Kwarce Różane zostały zostały uznane za niebezpieczne i pozbawione fizycznej formy, zbańkowane i pozostawione w Ludzkim Zoo.
  • Perła uczy się konceptu rycerstwa na Starożytnej Podniebnej Arenie.
  • Szafir została wysłana razem z trójką Rubinów do Niebieskiej Diament, aby powiedzieć jej swoje przyszłe informacje o rebeliantach.
  • Rose Kwarc i Perła przeprowadziły atak na kolonię Niebieskiej Diament.
  • Rubin i Szafir po raz pierwszy połączyły się w Granat. Obie uciekają pod negatywnymi konsekwencjami, rozbijając się na Ziemi.
  • Rose Kwarc nie chciała już dłużej płoszyć Klejnotów z Ziemi, lecz walczyć o życia "niepoprawnych" Klejnotów.
    • Granat dołącza do Kryształowych Klejnotów.
    • Rubin i Szafir postanowiły pozostać jako fuzja, dzięki radzie Rose.
  • Różowa po raz kolejny prosi Diamenty o zaprzestanie kolonizacji, tym razem używając Rose Kwarc jako wymówki. Diamenty wciąż ignorują jej prośby.

Blisko 5.500 lat temu

Ponad 5.300 lat temu

  • Bizmut prezentuje Rose Przekłuwacz, broń przeznaczoną do trzaskania Klejnotów - w szczególności Diamentów. Rose odmawia jej pomysłu, co skutkuje ich walką. Bizmut zostaje pozbawiona fizycznej formy i zbańkowana, schowana od reszty Kryształów.

Ponad 5.000 lat temu

  • Jaspis powstaje w Przedszkolu Beta.
  • Po wielu nieudanych próbach zakończenia kolonizacji, Różowa Diament wspólnie z Perłą planuje upozorować swoją śmierć. Perła uzbrojona w Miecz Rose miała za zadanie przybrać jej kształt i pozbawić ją fizycznej formy, a sama połknęła fałszywe odłamki, sprawiające wrażenie prawdziwych.
    • Od tamtego momentu Różowa już na stałe identyfikowała się jako Rose Kwarc.
    • Rubin (Oczko) była świadkiem "śmierci" Różowej Diament.
    • Skutkiem roztrzaskania Różowej było rozpoczęcie Ery 2.
  • Toczyła się bitwa między rebeliantami a Homeworld, na Polu Bitwy Klejnotów. Wiele Klejnotów nieodwracalnie straciło swoją fizyczną formę.
    • Perła miała wtedy "raptem parę tysięcy lat".
    • Jaspis walczyła z rebeliantami.
    • Pochwa miecza Rose zostaje zgubiona.
  • Eksperymenty z wymuszoną fuzją rozpoczęły się.
    • Zlepek został umieszczony w skorupie Ziemi.
  • Niebieska Diament przejmuje Ludzkie Zoo Różowej Diament/
  • Została zbudowana Odwrócona Piramida.

Blisko 4.500 lat temu

  • Podczas walki Hessonit i Rose, Hessonit traci swój Pryzmat i nie ma innego wyboru niż zostawienie go na Ziemi.
  • MR -6.
    Trzy Diamenty wykorzystując swój gniew, wysłały na Ziemię światło będące połączeniem ich aur. Uszkodziło ono mentalność wszystkich Klejnotów, za wyjątkiem Rose, ocalonych przez nią (z pomocą tarczy) Granat i Perły, uwięzionych Lapis Lazuli i Bizmut oraz wciąż inkubującej Ametyst. Według Nefryt, bomba ta była "piosenką".
  • Zakrzywiona Galaktyka stała się nieużyteczna.
  • Ametyst wychodzi z ziemi 500 lat później niż inne Klejnoty z Przedszkola, a po jakimś czasie zostaje odnaleziona przez Kryształowe Klejnoty.
  • Hessonit staje się wojennym bohaterem wśród innych Klejnotów Homeworld.

Około 4.000 lat temu

Nieznany przedział czasu

XVIII / XIX wiek

Historia Niedawna

Bajka na Dobranoc6

Greg śpiewa piosenkę dla Rose.

  • Ocean Town zostało opuszczone przez nieznaną katastrofę.
  • Greg Universe porzucił studia i stał się profesjonalnym muzykiem, wyjeżdżającym na trasy.
  • Greg nagrał album "Pociągiem w jedną stronę prosto do gwiazd".
  • Greg w wieku 22 lat poznał Rose.
  • Greg rozpoczął pracę w "To Myjni".
  • Greg zaczął nosić brodę.
  • Błotne tornado nawiedziło Beach City.
  • Około 12 lat i kilka miesięcy przed wydarzeniami z serialu, Rose nagrała dla Stevena oraz Nory kasetę z nagraniem. Pierwszą umieściła w grzywie Lewka, druga została porzucona na pustyni.
  • Około 12 lat przed wydarzeniami z serialu, Rose oddała swoją fizyczną postać, aby urodzić Stevena.
  • Około 5 lat przed wydarzeniami z serialu, została zamknięta restauracja Aqua-Mexican.
  • Około 4 lata przed wydarzeniami z serialu, zaczęta została budowa domu Stevena - części dołączonej do Świątyni.
  • Około rok przed wydarzeniami z serialu, Sadie Miller zaczęła pracować w Wielkim Pączku.
  • Steven po raz pierwszy widział Connie rok wcześniej, kiedy zgubiła swoją bransoletkę podczas parady.

Historia Obecna

Pierwszy rok

  • Odcinek "Frybo" ma miejsce późną zimą (widać wszędzie topniejący śnieg).
  • Film "Pieskopter 3" trafił do kin w lutym, co oznacza, że wydarzenia z odcinka "Lew 2: Film" dzieją się na początku marca.
  • Koncert na Plaży dzieję się późną wiosną.
  • Wydarzenia z "Klejnot Lustra" dzieją się ostatniego dnia szkoły, czyli 24 czerwca.
Maximum Capacity5

Steven z Klejnotami świętują Nowy Rok.

  • Wydarzenia z "Klub Horroru" dzieją się w okolicach lub w Halloween, czyli 31 października.
  • Wydarzenia z "Prognoza Pogody" dzieją się w grudniu.
  • Wydarzenia z "Maksymalna Pojemność" dzieją się w sylwestra oraz w Nowy Rok, tym samym zaczynając drugi rok wydarzeń w serialu.

Drugi rok

Trzeci rok