FANDOM

Little Homeschool to pierwszy odcinek serii "Steven Universe: Future".

Skrót

Steven oprowadza Wiśniowy Kwarc po Little Homeschool - szkole dla Klejnotów. Jaspis nie chce uczęszczać na zajęcia, więc Steven próbuje przekonać ją do tego walką.

Fabuła

Little Homeschool 026

W łazience Stevena używa mikstur Diamentowej aury i jego uzdrawiającej plwociny na wodzie swojej wanny, aby wyleczyć zepsuty Klejnot o nazwie Wiśniowy Kwarc, który jest bardzo zdezorientowany co do jej losu. Steven jest bardzo otwarty i mówi jej, że została zepsuta w wyniku wybuchu Diamentu i że właśnie ją uzdrowił.

Po zaoferowaniu jej broszur w języku angielskim i Gem Glif, Steven jeździ Wiśniowej Kwarcu swoim nowym samochodem do Little Homeworld. Mówi jej, kto i co zmieniło się w Beach City na przestrzeni lat, mimo że nie zna ludzi, o których mówi.

Przybywają do Little Homeschool, miejsca, w którym dawne Klejnoty Homeworld mogą dowiedzieć się, jak żyć i być wolnym na Ziemi. Granat, Ametyst i Perła uczą innych klejnotów odpowiednio o jodze, wolności i technologii.

Little Homeschool 074

Ametyst mówi jej klasie, żeby zrobiły co chcą przez godzinę i zaprasza Stevena na lunch. Mówi Stevenowi, że jest zadowolona ze swojego miejsca jako nauczyciela w Little Homeschool, widząc, że nikt oprócz Stevena nigdy tak naprawdę jej nie spojrzał. Jest również podekscytowana faktem, że tak wiele Klejnotów chce nauczyć się, jak być Ziemianami. Steven jest jednak zasmucony faktem, że jeden Klejnot odmawia uczęszczania do szkoły. Ametyst mówi mu, żeby o niej zapomniał, ale Steven mówi, że wciąż się o nią martwi. Wyjaśnia, że zbudowali Little Homeworld i jego szkołę, aby naprawić niektóre złe rzeczy, które zrobili Diamenty, a jeśli ktoś nadal cierpi z ich powodu, powinien spróbować jej pomóc. Ametyst mówi Stevenowi, że powinien przestać próbować naprawić wszystkich, z czym niechętnie się zgadza.

Na obrzeżach Beach City Steven idzie przez las, aż dociera do jaskini, próbując znaleźć Klejnot, który odmawia uczęszczania do szkoły. Zanim podejdzie do niego, ktoś mu przeszkadza. Klejnotem okazuje się być Jaspisa, której pokazano, jak niszczy każdego żyjącego Ziemianina, który atakuje jej przestrzeń, w tym trawę.

Little Homeschool 197

Steven próbuje z nią porozmawiać, ale szybko przeradza się w kłótnię, w której Jaspis mówi mu, że „nie jesteś moim diamentem” i rzuca mu wyzwanie. Z gniewu Steven zgadza się, co mile ją zaskakuje. Rzuca pierwszy cios, ale w miarę postępu walki Jaspis zyskuje przewagę i drwi ze Stevena, mówiąc mu, że jest silny tylko dzięki pomocy, którą otrzymuje od swoich przyjaciół i że bez nich jest niczym. Następnie skóra Stevena staje się różowa, co daje mu siłę, by wyrwać się z uścisku Jaspisa i wygrać walkę, rozbijając ją przez kilka drzew na ziemię. Pod wrażeniem Jaspis śmieje się i mówi, że nie myślała, że ma to w sobie.

Little Homeschool 248

Steven przeprasza za wybuch, ku niezadowoleniu Jaspisa. Steven mówi jej, że zamiast uczyć się od niego, mógłby się od niej uczyć. Prosi, by być może Jaspis mógł nauczyć go patrzeć, ponieważ ta walka pomogła mu nauczyć się nowej umiejętności, na co ona odpowiada: „Zastanów się nad tą walką tam swoją pierwszą i jedyną lekcją”. Następnie Steven pyta Jaspisa, czy może wrócić i odwiedzić. Przed powrotem do swojej bazy Jaspis mówi Stevenowi, by zrobił, co chce.

Little Homeschool 259

Następnie scena ukazuje montaż Stevena, który wraca do domu, naprawiając szkody spowodowane walką Jaspisa i Jaspisa, jednocześnie wyjaśniając Wiśniowa Kwarc, że wciąż musi dowiedzieć się więcej o sobie i zauważa, że życie jest „cudowną tajemnicą”. Cherry pyta, czy Steven mógłby się zapisać w swoim harmonogramie zajęć. Odcinek kończy się podpisaniem przez Stevena podpisu w jej aktach.

Postacie

Ciekawostki

  • W tym odcinku Steven poznaje swoją nową moc - dostaje podwyższoną siłę i świeci się na różowo.