FANDOM

Mega Perła to fuzja Ziemskiej Perły i Różowej Perły która miała swój debiut w odcinku ,,Volleyball" serialu Steven Universe: Przyszłość.

Wygląd

Ponieważ elementy formy i jej klejnoty są takie same, jej ciało pozostaje identyczne, z wyjątkiem tego, że ma większy rozmiar. Mega Perła ma wysoką, cienką budowę, jasnoróżową skórę, pojedyncze fioletowe oko, spiczasty nos i cienkie usta. Jej włosy są różowe i zwinięte w kok. W miejscu jej lewego oka jest pęknięcie, takie jak u Różowej Perły. Ma na sobie różowy top z długimi rękawami i przezroczystym niebieskim kołnierzem i bursztynową szarfą. Nosi także różowe szorty, różowe buty, białe rękawiczki do nadgarstków, złotą tiarę i różową pelerynę z pagonami na ramionach. Jej klejnoty znajdują się na jej czole i pępku.

Osobowość

Według odcinka „Volleyball” Mega Perła wydaje się być wyjątkowo spokojna i zebrana, nawet podczas atakowania systemu bezpieczeństwa Rafy.

Umiejętności

Mega Perła posiada standardowe umiejętności klejnotu. Jako fuzję zakłada się, że naturalnie zyskała większą siłę, zwinność itp.

  • Biegłość Wstążkowej Różdżki: Mega Perła okazuje się być precyzyjna i elegancka, gdy używa swojej wstążkowej różdżki, jak pokazano podczas obrony i szybkiej pracy skorupy i systemu bezpieczeństwa Rafy.
    • Transformacja wiertła: Podobnie jak Sardonyks, Mega Perła może zmienić konfigurację swojej broni w formę wiertła, która może przenikać przez ściany i twarde materiały. Jest w stanie rzucić swoją przekształconą wstążkową różdżkę jak oszczep.
  • Zwiększona zwinność: Mega Perła dziedziczy wdzięk i naturalną zwinność swoich dwuskładnikowych pereł, zdolnych do łatwego przechodzenia przez szereg laserów.