FANDOM

Nieznany Pustynny Potwór jest Zakażonym Klejnotem, który miał swój debiut w odcinku "Przedszkolne Zabawy".

Wygląd

Pustynny Potwór jest około dwa razy wyższy od Perydot. Jego ciało jest koloru modrego. Ma nogi lekko podobne do strusia. Z pyska wystają mu trzy duże języki, zaraz nad paszczą znajduje się klejnot otoczony trzema parami zielonych oczu.

Historia

"Przedszkolne Zabawy"

Potwór zadebiutował w odcinku "Przedszkolne Zabawy", gdzie pełnił rolę głównego antagonisty. Po pokonaniu Jaspis, Klejnot został w Beta Przedszkolu, gdzie Steven i Perydot wspólnie próbowali go złapać. Większość ich prób była jednak bezskuteczna. Ostatecznie Perydot i potwór spadli z klifu, co spowodowało utracenie jego fizycznej formy. Perydot zbańkowała go i odesłała do Stodoły.

Potwór znajdował się w bańce w stodole nawet kiedy Lapis odleciała z nią na Księżyc w odcinku "Stodoła w Górę". Bańka przeżyła również zrzucenie szopy na Niebieską Diament. Została później przeniesiona do Pokoju Palenia, co potwierdził Joe Johnston[1].

Umiejętności

Duża szybkość

Pustynny potwór potrafi osiągać duże prędkości, dzięki czemu trudno go złapać.

Zwiększona siła

Dzięki dużej sile potrafi skakać na duże wysokości.

Inteligencja

Dzięki swojej nadzwyczaj rozwiniętej inteligencji wśród innych potworów, był w stanie przechytrzyć Perydot i Stevena.

Klejnot

Wygląd Opis
UCGGem
Klejnot Pustynnego Potwora jest w kształcie wypukłego kwadratu, przeważają w nim kolory: granatowy, czarny, błękitny i zielony. Nazwa jego klejnotu jest nieznana.  

Ciekawostki

  • Jest pierwszym potworem zabańkowanym przez Perydot.
  • Ze względu na swoje zachowanie przypomina on Strusia Pędziwiatra z kreskówki "Struś Pędziwiatr i Kojot Weedy".

Galeria

Przypisy

  1. https://joethejohnston.tumblr.com/post/182246965048/is-the-corrupted-gem-peridot-caught-that-was-put