FANDOM

Granat: Musimy być większe.
Steven: Więc połączmy się, całą nasza czwórka.
Ametyst: Wchodzę w to.
Perła: Ja też.
Granat: A więc ustalone, czas uformować Obsydian.

—Granat, Steven, Ametyst, Perła, Change Your Mind

Obsydian(ang.Obsidian) to klejnot który zadebiutował w odcinku "Change Your Mind". Jest to fuzja składająca się z 5 klejnotów Granat (Rubin i Szafir), Ametyst, Perły oraz Stevena.

Wygląd

Są ogromne!

Perydot, Change Your Mind

Obsydian jest Klejnotem, którego ciężko nie zauważyć głównie ze względu na wzrost. Jako fuzja, posiada na sobie wszystkie klejnoty Kryształowych Klejnotów. Dwa na dłoniach, jeden na czole, jeden w miejscu pępka i jeden na klatce piersiowej. Ma czarne włosy sięgające do kolan z czerwonymi zaokrągleniami. Posiada trzy pary ust podobnie jak u Aleksandryt tylko o 1 usta więcej. Posiada aż 4 pary rąk. Na całym ciele posiada czerwone kreski przez które prawdopodobnie przepływa lawa. Reszta ciała jest ciemno-szarego koloru. Ma także czerwony kolor oczu których posiada 2 pary.

Osobowość

Obsydian jak na taką wielką fuzję jest bardzo cicha, poza wydawaniem dźwięków, takich jak warczenie i ryki, co może wskazywać na to że jest agresywna i okrutna.

Klejnot

Wygląd Opis
ObsidianPearl

Obsydian posiada pięć klejnotów. Klejnot Perły, umieszczony na czole, zmienił kolorystykę na bardziej ciemną, klejnot Ametyst umieszczony na piersiach, również zmienił kolor na ciemny, klejnot Rubin, umieszczony na wewnętrznej stronie lewej dłoni, zmienił kolor na ciemny, a klejnot Szafir umieszczony na wewnętrznej stronie prawej dłoni, zmienił kolor na ciemny, oraz klejnot Stevena umieszczony w mjejscu pępka. Obsydian jest naturalnie występującym w przyrodzie szkłem. Tworzy się, gdy ekstremalnie gorąca magma bardzo szybko zastyga. Ze względu na działanie różnych minerałów w nim zawartych, kolor obsydianu może być czarny, ciemno-czerwony, zielono-brązowy. Wyróżniamy również obsydian śnieżny. Przypisanym mu żywiołem jest ogień, a planetą Saturn.

ObsidianSaphire
ObsidianRuby
ObsidianAmethyst
ObsidianSteven

Umiejętności

Obsydian jak każdy klejnot może zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty, odsyłać swoje ciało do formy klejnotu oraz przywołać broń, którymi są wszystkie bronie Kryształowych Klejnotów.

Super Siła -   Obsydian bez problemu wspinała się na statek diamentów.

Duża wytrzymałość - Obsydian bez problemu walczyła ze statkiem diamentów.

Unikalne umiejętności

  • Pyrokineza: Kiedy obsydian się uformowała, jej włosy, oczy oraz "maska" rozpaliły się ogniem
  • Wytwarzanie lawy: Trzecie usta Obsidian działa jak kuźnia i jest wypełniona lawą, której używa do stworzenia jej wielkiego miecza.

Ciekawostki

  • Aktualnie, obsydian jest pierwszą fuzją ze składających się pięciu różnych klejnotów.
  • Aktualnie jest najwyższą fuzją w serialu.
  • Jej twarz była wykuta w kryształowej świątyni co znaczy że już kiedyś była uformowana.
    • Najprawdopodobniej jest to fuzja Granat,Ametyst,Perły oraz Rose

Galeria