FANDOM

Granat: Musimy być większe.

Steven: Więc połączmy się, całą nasza czwórka.

Ametyst: Wchodzę w to.

Perła: Ja też.

Granat: A więc ustalone, czas uformować Obsydian.

—Granat, Steven, Ametyst, Perła, Change Your Mind

Obsydian (ang. Obsidian) to fuzja klejnotów, która zadebiutowała w odcinku "Change Your Mind". Jest to fuzja składająca się z 5 klejnotów - Granat (Rubin i Szafir), Ametyst, Perły oraz Stevena.

Wygląd

Są ogroooomne!

Perydot, Change Your Mind

Obsydian jest Klejnotem, którego ciężko nie zauważyć głównie ze względu na wzrost. Jako fuzja, posiada na sobie wszystkie klejnoty głównych Kryształowych Klejnotów - dwa na dłoniach, jeden na czole, jeden w miejscu pępka i jeden na klatce piersiowej. Ma czarne włosy sięgające do kolan z czerwonymi zaokrągleniami. Posiada trzy pary ust, podobnie jak u Aleksandryt, tylko o 1 usta więcej. Posiada aż 4 pary rąk. Na całym ciele posiada czerwone kreski przez które prawdopodobnie przepływa lawa. Reszta ciała jest ciemno-szarego koloru. Ma także czerwony kolor oczu których posiada 2 pary.

Osobowość

Obsydian jak na wielką fuzję, jest bardzo cicha. Wydaje tylko dźwięki, takie jak warczenie i ryki, co może wskazywać na to że jest agresywna i okrutna.

Klejnot

Wygląd Opis
ObsidianPearl

Obsydian posiada pięć klejnotów. Klejnot Perły, umieszczony na czole, zmienił kolorystykę na bardziej ciemną, klejnot Ametyst umieszczony na piersiach, również zmienił kolor na ciemny, klejnot Rubin, umieszczony na wewnętrznej stronie lewej dłoni, zmienił kolor na ciemny, a klejnot Szafir umieszczony na wewnętrznej stronie prawej dłoni, zmienił kolor na ciemny, oraz klejnot Stevena umieszczony w miejscu pępka. Obsydian jest naturalnie występującym w przyrodzie szkłem. Tworzy się, gdy ekstremalnie gorąca magma bardzo szybko zastyga. Ze względu na działanie różnych minerałów w nim zawartych, kolor obsydianu może być czarny, ciemno-czerwony, zielono-brązowy. Wyróżniamy również obsydian śnieżny. Przypisanym mu żywiołem jest ogień, a planetą Saturn.

ObsidianSaphire
ObsidianRuby
ObsidianAmethyst
ObsidianSteven

Umiejętności

Obsydian jak każdy klejnot może zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty, odsyłać
MieczObsydian

Miecz Obsydian.

swoje ciało do formy klejnotu oraz przywołać broń, którymi są wszystkie bronie Kryształowych Klejnotów.
  • Biegłość w posługiwaniu się mieczem: Obsydian przywołuje rękojeść miecza poprzez złączenie: włóczni Perły, rękawicy Granat, bicza Ametyst i tarczy Stevena; następnie Obsydian wytapia ostrze miecza poprzez włożenie rękojeścia w trzecią buzię pełną lawy. Rozpalony do czerwoności miecz, który wyciąga z ust, z pozoru, jest w stanie przeciąć prawie wszystko, ponieważ z łatwością niszczy statki Żółtego Diamentu i Niebieskiego Diamentu. Miecz ma napisany na ostrzu szereg run (najprawdopodobniej z języka, w którym posługują się Klejnoty), które biegną wzdłuż długości ostrza, chociaż znaczenie tych run jest nieznane.
  • Duża wytrzymałość: Obsydian bez problemu walczyła ze statkiem diamentów.

Unikalne umiejętności

  • Mieszane umiejętności klejnotów wchodzących w skład fuzji: Obsydian jest fuzją z dużą ilością różnych klejnotów i mniejszą fuzją. Umiejętności poszczególnych klejnotów mogą na siebie nachodzić. Dlatego, fuzja może używać niektórych umiejętności tylko w określonych momentach, nie mogą być on użyte wcale lub wymagają do użycia wilkiej ilości koncentracji. Czasami, określona umiejętność może być jednak wzmocniona dzięki fuzji.
    • Wizja przyszłości: Obsydian posiada wizję przyszłości Szafir, jednak jest bezużyteczna, ponieważ liczba klejnotów w fuzji sprawia, że ​​brzmi ona jak „kakofonia hałasu”, według Rebecci Sugar[1]
    • Pyrokineza: Kiedy Obsydian została uformowana, jej włosy, oczy oraz "maska" rozpaliły się ogniem. Jest to odziedziczone po Rubinie.
    • Ulepszony uchwyt: Obsydian potrafi wspinać się po płaskiej powierzchni, takiej jak ciele stworzonym z Statków Diamentów. Nie potrzebowała do tego dodatkowych przedmiotów, np. Przyssawek Kamienia Słonecznego. Steven widziany jest używać tej umiejętności własnoręcznie w Steven Universe:
      TrzeciaTwarzObsydian

      Obsydian otwierająca swoje trzecie usta.

      Film, jednak można zauważyć, że robi to z wielkim trudem - możliwe jest jednak, że jest to spowodowane zresetowaniem jego klejnotu.
  • Wytwarzanie lawy: Trzecie usta Obsydian działają jak kuźnia i są wypełnione lawą, której używa do stworzenia ostrza jej miecza.

Wystąpienia

Sezon 5

Future

Ciekawostki

  • Aktualnie, Obsydian jest pierwszą fuzją składającą się z pięciu różnych klejnotów.
  • Obecnie, jest najwyższą niewymuszoną fuzją w serialu.
  • Obsydian została uformowana wcześniej z Rose Kwarc (zamiast Stevena). Fuzja Obsydian (z Rose) jest podstawą posągu, który tworzy Kryształową Świątynię i była fuzją, która zaprowadziła Williama Deweya na plażę, na której założył Beach City. [2]
  • Obsydian nosi ubrania Stevena, lecz na palcach drugiej lewej ręki.

Galeria

Przypisy

  1. "The Fantasy Of Steven Universe" na The Steven Universe Podcast podczas 30 minuty i 6 sekundy
  2. https://joethejohnston.tumblr.com/post/182249872203/is-obsidian-the-giant-fusion-from-the-tale-of#notes