FANDOM

Pan Fryman jest postacią powracającą w serialu Steven Universe. PIerwszy raz wystapił w odcinku "Laserowe Działo"

Wygląd

Pan Fryman jest wysokim, krzepkim mężczyzną o bladej cerze. Ma zarost i krzaczaste brwi w kolorze ciemnego blondu. Nosi czapkę z czerwoną obwódką i żółtym daszkiem, przez którą widać jego postawione w górę dredy. Ma blado-czerwoną koszulkę, niebieskie szorty i biały fartuch z kieszonką. Nosi żółte buty z noskami.

Osobowość

Pan Fryman ma bardzo typowy dorosły, rozsądny typ osobowości. Chociaż w pewnym stopniu toleruje oszustwa swojego starszego syna, jest przez nie wyraźnie zirytowany. Jest dumny z rodzinnego biznesu i nie życzy sobie niczego więcej, jak tylko, aby jego synowie podążali jego śladami. W związku z tym reaguje na nich negatywnie, jeśli wyrażają przeciwne uczucia. Mimo to czasami okazywał delikatniejszą i bardziej opiekuńczą stronę siebie, udowadniając, że jak każdy inny rodzic bardzo troszczy się o swoich synów. Wykazuje również przyjazne nastawienie do Stevena.

Relacje

Steven

Steven jest jednym z najczęstszych gości ich smażalnii frytek. Głupkowata natura chłopca zdaję się być dla niego lekko drażniąca, lecz nie przeszkadza mu to w obsłudze klienta. Pan Frymam pozwala mu nawet na zamawianie dań, niebędących w menu (skrawki).

Ametyst

Relacja mężczyzny i Ametyst jest bardzo podobna, jak do Stevena. Tak jak czternastolatek, Ametyst również jest częstym gościem smażalnii frytek. Jako jedyna z Kryształowych Klejnotów dzieli ze Stevenem zamiłowanie do jedzenia.

Peedee

Relacja jego młodszego syna z nim jest zdecydowanie lepsza niż ze starszym synem. Peedee, w przeciwieństwie do Ronalda, bardzo poważnie zajmuję się pracą w smażalni ojca. Przed odcinkiem "Frybo", Fryman nie zauważał niechęci jego syna do noszenia kostiumu maskotki firmy. Obecnie, ich relacja znowu są mają się dobrze, Peedee często spędza miło czas z jego ojcem.

Ronaldo

Ronaldo zbytnio nie przejmuje się pracą u ojca, gdyż ma według niego ważniejsze sprawy. Często każe swojemu młodszemu bratu o zrobienie czegoś, co on miał zrobić w smażalni. Jego ojciec nie przejmuje się nim.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

Ciekawostki

  • W odcinku "Frybo", okazuję się, że jego "frytki" na głowie, to tak naprawdę włosy.