FANDOM

Powinieneś mieć oko na swojego kaktusa.

Granat

Prickly Pair to dziesiąty odcinek "Steven Universe: Future".

Skrót

Po opuszczeniu Little Homeschool, Steven postanawia zająć się nowym hobby - ogrodnictwem.

Fabuła

Prickly Pair 015

Odcinek rozpoczyna się w oranżerii, w której Steven pokazuje klejnoty, które zajął się ogrodnictwem od czasu opuszczenia Little Homeschool. Z dumą stwierdza, że wyhodował je bez użycia swoich mocy, a każdą roślinę nazwał imieniem ludzi, którzy opuścili jego życie. Steven nakłuwa palec podczas przesadzania cięcia kaktusa, a następnie leczy go śliną i dotyka cięcia, aby zakończyć proces, nie wiedząc, że jego ślina również na niego wpłynęła.

Prickly Pair 038

Następnego dnia Steven dowiaduje się, że cięcie urosło z dnia na dzień, stało się czujące i wprowadza je do Klejnotów, a Amethyst nazwał je „Cactus Steven”, ponieważ roślina wygląda prawie identycznie jak głowa Stevena. Steven spędza dzień z kaktusem, rozpaczając nad tym, jak wszyscy go opuścili i że jego życie nie miało żadnego kierunku od czasu opuszczenia Little Homeschool, ponieważ nie ma już nikogo, kto mógłby pomóc.

Prickly Pair 086

Następnego dnia Steven odkrywa, że Cactus Steven jest w stanie rozmawiać, powtarzając to, co powiedział. Cactus Steven powtarza lamenty Stevena do Klejnotów, co sprawia, że są zdezorientowani, powodując, że Steven wpada w panikę i ukrywa je przed nimi. Ametyst sprawdza Stevena, który nerwowo zaprzecza, że coś jest nie tak. Wracając do kopuły, Steven kłóci się z Cactus Stevenem i dalej skupia swoje emocje na Klejnotach, gdzie nie chce mieć nic wspólnego z empatyczną troską Pearl, protekcją Garnet i nowo odkrytą dojrzałością Amethyst. Zdając sobie sprawę ze swojego błędu podczas ujawniania swoich tajemnic, Steven ukrywa Cactus Steven w pudełku, w nadziei, że przestanie mówić.

Prickly Pair 123

Następnego dnia Steven odkrywa, że Cactus Steven się zdeformował i nadal powtarza wszystko, co mówi, gniewając go i powodując, że robi się różowy. Steven opuszcza szklarnię, gdy Pearl wzywa go na obiad.

Prickly Pair 208

Steven budzi się tego wieczoru na dźwięk tłuczonego szkła i stwierdza, że Cactus Steven się wybił. Cactus Steven zastawia go w domu na zasadzkę, a teraz jest w stanie samodzielnie poruszać się, mając wyhodowane kończyny. Steven próbuje go odeprzeć, gdy przybywają Kryształowe Klejnoty. Klejnotom początkowo udaje się zdobyć przewagę i powalić Kaktusa Stevena na zlew, dopóki uderzenie nie spowoduje, że będzie on jeszcze większy z wieloma kończynami i głowami. Gems są pokonane, a Cactus Steven nadal powtarza każdą negatywną opinię, którą Steven powiedział o nich, ku ich zamieszaniu i trosce.

Prickly Pair 267

Po uświadomieniu sobie, że wciąż go naśladuje, Steven kończy walkę przepraszając i przytulając Cactus Steven, pomimo tego, jak boleśnie było z powodu igieł. Powoduje to, że Cactus Steven wykiełkuje kwiaty i daje jeden Stevenowi, zanim wpada przez drzwi domu i wychodzi. Klejnoty pytają Stevena, czy muszą porozmawiać o jego problemach, co Steven zaprzecza, twierdząc, że powiedział wystarczająco dużo.

Postacie