FANDOM

"Razem Osobno" (ang. "Alone Together") jest to trzydziesty siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu Steven Universe.

Skrót

Kryształowe Klejnoty próbują nauczyć Stevena fuzji.

Fabuła

Alone Together 027

Odcinek zaczyna się, gdy wszystkie klejnoty uczą Stevena procesu tańca fusion. Po zakończeniu ostatniego ruchu, skoku, komentuje, że jest to dużo trudniejsze, niż się spodziewał. Ametyst uspokaja go, wspominając, że wszystkie klejnoty mają problemy z fuzją. Granat dzwoni, że nie. Następnie Pearl zaczyna kwestionować, czy Steven jest w stanie się połączyć, wyrażając zaniepokojenie organiczną pół-ludzką formą Stevena. Amethyst komentuje, że to Steven i "kto wie, co się stanie?" Następnie Granat próbuje zachęcić Stevena, mówiąc, że wierzy, że on może to zrobić.

Alone Together 053

Później, na plaży, Steven zaczyna rozmawiać z Connie. Mówi jej, że fuzja jest trudna i wyraża swoje zniechęcenie z powodu swojej porażki. Mówi mu, że jest pod wrażeniem, że w ogóle potrafi tańczyć z Klejnotami, przyznając, że nie lubi tańczyć przed innymi ludźmi. To skłania go do poproszenia jej o taniec, stwierdzając, że to tylko ich dwoje. Zaczynają razem tańczyć, w końcu czując się ze sobą bardziej komfortowo. Steven nagle potyka się o Connie, a ona go łapie. Śmieją się i dotykają czoła, podczas gdy klejnot Stevena zaczyna świecić.

Alone Together 096

Gdy blask zanika, ich fuzja budzi się i zastanawia się, dlaczego ich sandały (Stevena) nie pasują. Kiedy wstają, Steven i Connie, w ich wnętrzu, zaczynają panikować i jednocześnie radować się. W końcu odnajdują determinację w radowaniu się z połączenia i zaczynają biegać po plaży z wigorem i wigorem. Następnie decydują się powiedzieć klejnotom. Kiedy to robią, Klejnoty są oniemiałe i Pearl natychmiast zaczyna się martwić, mówiąc, że połączenie się z ludźmi jest wyczynem niemożliwym, a przynajmniej niewłaściwym. Amethyst wskazuje na zachwyconą granat i podbiega do fuzji. Pyta ich, jak się czują, nazywając ich „Stevonnie”. Pearl następnie próbuje doprowadzić ich do rozłączenia, ale w końcu mówi Garnet, aby z nimi porozmawiał. Kiedy Garnet podchodzi do Stevonniego, mówi im: „Stevonnie, nie jesteście dwojgiem ludzi. I nie jesteście jedną osobą. Jesteś doświadczeniem. Upewnij się, że masz dobre doświadczenie. Teraz idź. Baw się. .

Alone Together 110

Kiedy Stevonnie biegnie w kierunku Beach City, pierwszą rzeczą, jaką robią, jest skok z klifu do oceanu. Kiedy wypływają na brzeg, czują burczenie w żołądku i decydują się na pączki. W środku Sadie i Lars żartobliwie się kłócą. Kiedy widzą Stevonniego, oboje są pozbawieni tchu przez ich piękno. Stevonnie prosi o dwa pączki, które Lars podsuwa do lady. Kiedy próbują zapłacić, Sadie mówi im: „To na koszt firmy”. Stevonnie z wdzięcznością przyjmuje pączki, ale przypomina obojgu, że gest nie był rozsądną praktyką biznesową w drodze do wyjścia.

Stevonnie podchodzi do ławki i wyciąga pączki. Osobowości Connie i Stevena zaczynają się rozwijać, a Steven pyta Connie, czy nie chce przestać się z nim łączyć. Connie ma właśnie odpowiedzieć, kiedy Sour Cream zaprasza Stevonniego na imprezę, na której jest didżejem. Stevonnie przyjmuje zaproszenie i idzie na przyjęcie.

Alone Together 159

W magazynie, w którym odbywa się impreza, widzą kilka tańczących osób, z wyjątkiem Kevina, który po prostu mówi „Cokolwiek”. Idą wśród imprezowiczów i zaczynają tańczyć, zwracając na siebie uwagę wszystkich. Śmietana mówi: „Jestem niesamowity”. i głośniej gra muzykę. Kiedy skończą, zdają sobie sprawę, że nikt z nimi nie tańczy. Niepokój Connie bierze górę, a Stevonnie wpada w panikę. Wydaje się, że ludzie stają się wyżsi i są „zamknięci” w dużej kuli disco. Po chwili dołącza do nich Kevin i zaczyna tańczyć. Odrzucają go i podchodzą do ściany. Tam, część fuzji Connie myśli o tym, jak by się tym cieszyła, gdyby była tam jej przyjaciółka, ale bycie zespolonym w jedną istotę ze Stevenem to nie to samo, co posiadanie Stevena z nią. Tam Kevin zmusza Stevonniego do tańca z nim, dopóki się nie złoszczą i niechętnie akceptują. Kiedy wyciągają go na parkiet, zaczynają dziko i zaciekle tańczyć. Ich klejnot zaczyna się świecić i ponownie podzielili się na Stevena i Connie.

To wywołuje panikę Kevina, który wybiega z budynku. Steven i Connie po chwili zaczynają się histerycznie śmiać i płaczą z ulgi. Śmietana niewzruszona zaczyna rzucać wszystkim świecące patyki, przez które Steven i Connie biegną, wciąż się śmiejąc.

Postacie

Miejsca

Muzyka

Ścieżki Dźwiękowe
Alone Together
Steven Universe Soundtrack ♫ - Alone Together

Be Cool at the Club
Steven Universe Soundtrack ♫ - Be Cool at the Club 4 tracks

Twilight Run
Steven Universe Soundtrack ♫ - Twilight Run

Ścieżka Dźwiękowa

  • Alone Together
  • Be Cool at the Club
  • Twilight Run

Ciekawostki

  • Kwaśna Śmietana jako DJ na imprezie jako "narzędzi" do miksowania muzyki używał kilku Nintendo Game Boy'ów.
  • Granat bardzo się ucieszyła, że Connie i Steven stworzyli fuzję, gdyż to oznaczało miłość.

Galeria