FANDOM

Do Stub

Nie wiem, czy zrozumiała, że nie jestem Różową Diament.

Steven, Familiar

"Skądś to znam" to dwudziesty szósty odcinek piątego sezonu serialu Steven Universe oraz sto pięćdziesiątym czwartym ogółem. Jest drugim odcinkiem eventu Diamond Days.

W skrócie

Po wielu zmianach w jego życiu, Steven stara się znaleźć swoje miejsce na świecie

Fabuła

Zaczynając od miejsca, w którym zakończył się ostatni odcinek, Steven patrzy na statek Białej i błąka się po pokoju Różowej Diament. Chciałby mieć łóżko do spania, ale okazało się, że łóżko jest dla niego od razu wykonane. Spoglądając w dół, zauważa bardzo nieśmiałe klejnoty kamykowe. Kiedy Steven dziękuje Kamykom, poczuli się zaskoczeni tym, co powiedział Steven „Dziękuję”, rozpoznają go jako Różową Diament i pełzną po nim z podnieceniem. Następnie Perła wchodzi do pokoju z torbą podróżną Stevena, wyjaśniając, że Granat, Ametyst i Connie wciąż są na statku Różowej Diament. Słyszą brzęczenie Diamentu, a Perła wie, że przybyła Żółta Perła i wchodzi, by wezwać Stevena do komory wydobywczej Żółtej Diament.

Perła informuje Stevena, że ​​będzie mu wygodniej w kufrach niż w dżinsach. W korytarzu prowadzącym do komory wydobywczej Żółtej Steven zauważa, że ​​ściany są w rzeczywistości ożywione i próbuje z nimi wejść w interakcję. Steven próbuje przekonać Żółtą Perłę do uznania go za „Stevena”, do którego nazywa go „Różowym Stevenem”. Trwa to jeszcze kilka sekund i kończy się, gdy Steven prosi ją, by nazwała go „Różową Lasagną”, zanim wreszcie wejdzie do komory wydobywczej Żółtej.

Żółta Diament mówi Stevenowi jako Różowemu Diamentowi, aby zajął miejsce. Pyta, jak poszło spotkanie z Białą Diament. Steven odpowiada, jak udało mu się włożyć tylko kilka słów, na co Żółta odpowiada, że ​​dwa i pół słowa to zapis w rozmowie z Białą. Następnie Steven wspomina, że ​​dwa i pół słowa nie wystarczą, aby przekonać Białą Diament do pomocy w leczeniu zepsucia. Żółta życzy Stevenowi szczęścia, a następnie wyjaśnia, jak Biała odizolowała się w swojej głowie i prawie nigdy nikogo nie wpuszcza, a następnie lamentuje nad tym, że nie widziała Białej pomimo setek udanych kolonii, podczas gdy Steven widział ją tylko nie działa jeden. Następnie Steven komentuje, jak Żółta może po prostu zawieść, jeśli chce zobaczyć Białą, powodując, że wybuchnie śmiechem, i komentuje, jak Różowa zawsze była tak dobra w rozśmieszaniu. Gong gra, a Żółta usprawiedliwia się, aby wyłączyć saunę i sprawdzić najnowsze raporty produkcji Cytrynu. Steven próbuje zadać kilka pytań, zanim Żółta odejdzie bez odpowiedzi. Podczas gdy Steven wciąż jest tam oszołomiony, dzwonek Diamentów gra ponownie, a Niebieska Perła informuje Stevena, że ​​Niebieska Diament poprosiła o obecność Różowej

Idąc do komnaty Niebieskiej, Steven opowiada Perle, jak on i Żółta ledwo rozmawiali o Białej, zanim pobiegła do jej raportu, i stwierdza, że ​​rozumie, że muszą być zajęci i że potrzebuje więcej czasu, aby z nią porozmawiać, a następnie stwierdza że powinien był zapytać ją, co zaplanowała po raportach. Perła wyjaśnia, że ​​kiedy Żółta nie nadzoruje produkcji klejnotów w swoich koloniach, dowodzi swoją armią, aby zdobyć więcej kolonii. Steven pyta, czy Diamenty mają jakieś wolne dni, zanim Niebieska Perła poinformuje ich, że Niebieska na nich czeka. Podczas gdy Steven czeka, rozgląda się i widzi, jak oczy posągu na ścianie mrugają.

Perła informuje Stevena, że ​​Niebieska właśnie wchodzi po schodach i że będzie na niego czekać. Steven mówi, że wróci za chwilę i biegnie na spotkanie z Niebieską. Niebieska Perła mówi „Witamy ponownie”. do Perły, zanim kamera wróci do Stevena. Comby (klejnot w kształcie grzebienia) słyszy śpiew, zanim Niebieska uzna obecność Stevena. Niebieska widzi Stevena i zaprasza go do wody, na co Steven widzi zaproszenie do opadania do wody.

Steven poczuł się zabawnie, że mieszka w pobliżu oceanu, a jednak idzie w kosmos, aby popływać, do czego śmieje się Niebieska i stwierdza, że ​​Różowa się nie zmieniła. Następnie wyjaśnia, jak Steven jest nadal tak głupiutki i mały jak Różowa. Steven komentuje, że nie skończył rosnąć, ale wątpi, by kiedykolwiek był tak duży jak Niebieska i Żółta. Niebieska stwierdza, jak miło jest odzyskać Stevena, nazywając go „Steven”, co powoduje, że Steven jest podekscytowany tym, że Niebieska może zacząć rozumieć, kim on jest. Niebieska następnie wspomina, jak „Steven” i „Steee-von” są tak śmiesznie brzmiącym imieniem, i komentuje kreatywność Różowej, aby wymyślić to, powodując, że jego podekscytowanie ucichło. Następnie Niebieska pyta Stevena o czas, w którym Różowa nazwała partię Piryt „Złoto głupców”, i że to sprawiło, że Biała się ożywiła. Steven twierdzi, że nie pamięta. Niebieska pyta, czy pamięta grę, w którą grała Różowa, w której opadała na dno i śpiewała, podczas gdy Niebieska, Żółta i Biała próbowali odgadnąć piosenkę z góry. Steven pyta, czy mogą to zrobić w tym samym momencie, na co Niebieska odpowiada, że ​​przestali przychodzić razem do Komnaty po tym, jak Różowa odeszła, i że jej odejście było początkiem Ery 2 i że żaden z pozostałych diamentów nie chciał tam być z pustym miejscem Różowej. Steven mówi, że pomimo tego, że inne diamenty mają obowiązki podczas prowadzenia swoich kolonii, powinny starać się spędzać więcej czasu razem. Słychać dzwonek i Niebieska Perła ogłasza, że ​​Niebieska ma zbliżające się spotkanie. Steven twierdzi, że chciał porozmawiać z Niebieską o Białej, a ona odpowiada, że ​​może o tym porozmawiają później. Basen opróżnia się, gdy Niebieska odchodzi, a potem Steven wzywa Perłę, ponieważ podniósł wodę do nosa, a Perła, zaskoczona, mówi „Och, kochanie” i ciągnie sznur, aby wyciągnąć Stevena.

W nocy Steven jest osuszany w pokoju Różowej, mówi, że wszystko, co działo się w tym momencie, było dziwne, i pyta, czy to dzień spa czy coś takiego, i o tym, jaki cel Różowa miała w Homeworld. Perła odpowiada, że ​​Różowa urządzała bale, zanim dostała swoją pierwszą kolonię. Steven źle to rozumie i interpretuje, że Różowa była żonglerem. Perła odpowiada, że ​​podczas żonglowania organizowała również masowe imprezy dla osiągnięć innych Diamentów, w których każdy klejnot z każdego sądu uczestniczył tylko po to, by zobaczyć blask wszystkich czterech Diamentów naraz. Steven pyta o to, w jaki sposób Biała może uczestniczyć. Perła potwierdza to i zastanawia się nad pozostałą częścią dworu Różowej, przypominając jej o czymś, zmuszając ją do usprawiedliwienia, stwierdzając, że wróci. Steven zastanawia się, dokąd by się udał. Steven zastanawia się, czy zaakceptował rolę bycia Różówą i pyta Kamyki o to, kim była Różowa, włamując się do duetu z Kamykami, śpiewając tytułową piosenkę: Familiar. Kamyki pojawiły się w torbie Stevena i sprawdziły jego rzeczy. Przyszedł do korytarza Różowej z ruchomymi filarami i sprawdził holograficzne rysunki swojej matki. Następnie kropla potu Stevena spada na kamyk, tworząc w ten sposób czujący Kamyk. Tam przesuwa razem rysunki Białej, Żółtej i Niebieskiej Diament, następnie następny pokazuje pojedynczą kroplę potu Różówej tuż nad dwoma Kamykami, wskazując, jak są wykonane, a końcowy rysunek pokazuje wszystkie cztery Diamenty razem.

Steven zdaje sobie sprawę, że był już w podobnej sytuacji, z wyjątkiem Kryształowych Klejnotów, gdzie nie jest akceptowany jako wystarczająco kompetentny, aby wykonywać zadania. Kamyczki tworzą strój dla jego rozmiarów jak jego matka i pasuje do tego, że stał się jedynym prawdziwym Diamentem - hybrydowym klejnotem Monarchii. Steven mówi, skąd wie, co się dzieje i że ćwiczył w tej sytuacji, wzmacniając w ten sposób swoje zaufanie do swojego następnego planu powstrzymania „... rozprzestrzeniania się terroru przez Diamentowy Władze w przestrzeni kosmicznej”.

Perła wraca i jest zaskoczona widząc Stevena w starym stroju Różowej w swoich rozmiarach. Steven odpowiada, że ​​czuł, że powinien się ubrać na tę okazję. Perła następnie stwierdza, że ​​ma także niespodziankę, w której przywołuje Granat, Ametyst i Connie ze swojego Klejnotu. Następnie Steven prosi ich, aby pamiętali, że pomimo tego, jak denerwujący był i nie mógł iść na misje, nadal rzucali wszystko, aby spędzać z nim czas, a następnie stwierdzili, jak uważa, że ​​Różowa była w tej samej sytuacji, tylko z innymi Diamentami. . Następnie Steven ogłasza swój plan urządzenia wielkiego balu, na którym wszyscy są zaproszeni. Odcinek kończy się ze Stevenem w triumfalnej pozie.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Perła przeniosła Granat, Ametyst i Connie do Pałacu Różowej Diament za pomocą swojego klejnotu.
  • Scena z ubieraniem Stevena w strój Różowej Diament przez Kamyki jest prawdopodobnie parodią sceny z "Kopciuszka" Walta Disneya, gdzie myszy - przyjaciele Kopciuszka - pomagają jej stworzyć strój na bal.
  • W saunie Żółtej Diament odpływ ma kształt nowego symbolu Wielkiej Diamentowej Rady (trzech trójkątów - białego, żółtego i niebieskiego), natomiast odpływ w basenie Niebieskiej Diament nadal ma stary symbol (czterech rombów - białego, żółtego, niebieskiego i różowego).
  • Łza Stevena sprawiła, że z kamyczka powstał nowy, żyjący Pebble. Może to oznaczać, że Różowa Diament oprócz mocy uleczania i ożywiania ma także moc tworzenia nowego życia.

Galeria

TBA