FANDOM

Nie chcę cię rozczarować, ale to już nie jestem ja. Proszę, musisz mnie zobaczyć... za to, kim teraz jestem.

Steven

Snow Day to siódmy odcinek "Steven Universe: Future".

Fabuła

Steven i Kryształowe Klejnoty grają w stevenowego berka podczas śnieżycy.

Streszczenie

Snow Day 008

Odcinek rozpoczyna się od przebudzenia Stevena po uruchomieniu alarmu telefonu. Wciąż zmęczony Steven uśmiecha się, gdy wstaje z łóżka i przygotowuje się na cały dzień. Kiedy napełnia się koktajlem proteinowym, Ametyst pojawia się i „psuje” dowcip jajkiem w oczach, pytając, czy Steven naprawdę zacznie dzień bez śniadania. Steven zaprzecza temu, twierdząc, że shake proteinowy, który przygotował, zapewnia wystarczającą ilość składników odżywczych na poranek. Kiedy przygotowuje się do wyjścia, Granat podaje mu swój plecak Cheeseburger wraz z kotem Stevenem w środku. Steven ponownie protestuje, twierdząc, że tak naprawdę już go nie używa i że już spakował swoją torbę. Następnie powstrzymuje go przed odejściem, tym razem przez Pearl, która układa go w ubrania, aby był ciepły. Przed ostatecznym odejściem Steven zostaje poklepany po głowie przez wszystkie Kryształowe Klejnoty.

Kiedy Steven wraca ze swoich spraw, Klejnoty zaskakują go filmem, maskami i pizzą pepperoni. Steven również odrzuca te oferty, ponieważ film jest dla młodszych grup wiekowych, jest wegetarianinem i ma już rutynową pielęgnację skóry. Idzie do łóżka, zostawiając Klejnoty raczej rozczarowane, że Steven wyrósł z tak wielu rzeczy, które kochał.

Snow Day 037

Następnego dnia Klejnoty próbują zaskoczyć Stevena, przygotowując dla niego Śniadanie Wspólne. Steven po raz kolejny ich odrzuca i przygotowuje się do wyjścia do pracy w Little Homeschool. Nie może jednak odejść, ponieważ śnieg zablokował drzwi wejściowe i podkładki osnowy. Klejnoty postrzegają to jako okazję do spędzenia czasu ze Stevenem, tak jak za starych dobrych czasów, ale Steven chce ustalić harmonogram zajęć w Little Homeschool.

Kiedy Steven przygotowuje się do pracy nad kalendarzem, Ametyst rozmawia z nim o tym, jak nudny stał się od czasu ustanowienia Ery 3 z Diamentami i o tym, jak był bardziej podekscytowany spędzaniem czasu z nim wcześniej. Steven ignoruje ją i kontynuuje pracę. Potem Ametyst jest podekscytowana, gdy przypomina sobie grę, w którą nie grali od dawna: Steven Tag. Następnie zmienia się w 14-letniego Stevena i „Classic” i twierdzi, że jeśli zostanie on otagowany przez nią lub przez innych uczestników, których mogłaby oznaczyć, będzie musiał zrobić to samo. Steven, nie chcąc się bawić, szuka schronienia w łazience, dopóki Amethyst nie wyjdzie.

Snow Day 105

Po odejściu Steven wychodzi i zauważa, że Granat zagląda pod stolik do pokoju dziennego dla kota Stevena. Mówi mu, żeby poszedł do szafek. Potem zdaje sobie sprawę, że wpadł w pułapkę, gdy Garnet trzyma i pieści kota Stevena. Jest w stanie zejść mu z drogi, gdy Ametyst wyskakuje na niego, jednak ona taguje Garnet. Ten ostatni następnie zmienia się również w Classic Steven i dołącza do Ametyst, próbując oznaczyć prawdziwego. Kiedy próbują go doskoczyć, Steven szybko osłania się swoją bańką i zmusza ich do przetoczenia się do pokoju Rose kwarc i uwięzienia ich. Kiedy próbuje wrócić do pracy, Garnet ucieka, biegając do pustej Płonącej Pokoju i do domu, i kontynuuje pościg jej i Ametyst, by go oznaczyć.

Po nieco więcej biegania, Pearl wypacza się z przypuszczalnej próby przeszukania dróg Little Homeworld i zostaje oznaczony przez Garnet. Steven uważa, że jest bezpieczny, widząc, że Pearl nie lubi zmieniać kształtów. Jest to jednak wyjątek, ponieważ Pearl zmienia się również w Classic Stevena. Granat i Ametyst cieszą się z tego i gratulują jej. Steven również czuje się szczęśliwy dla niej, dopóki nie zda sobie sprawy, że jest przeciwko trzem Klejnotom. Gra zostaje wznowiona, gdy biegnie po domu z granatem, ametystem i perłą na ogonie.

Snow Day 198

Następnie Steven wyskakuje przez okno na zaśnieżoną plażę. Planuje pozostać w ukryciu, dopóki Klejnoty nie będą już w stanie utrzymać ich form Stevena, dopóki otaczający go śnieg nie zostanie zmieciony przez cep, którym zamachuje Sugilite, który również ma postać Klasycznego Stevena. Kiedy Steven próbuje ponownie uciec, używając tarczy jako snowboardu, unika śnieżek rzuconych przez Sardonyksa, który również zmienił kształty w Stevena. Wciąż odmawiając gry, po strąceniu równowagi i wyrzuceniu w śnieg, Opal, który również zmienił kształty w Stevena, strzela do Granata, który wydaje się być Stevenem, ale tak naprawdę jest tylko jego kurtką pełną śniegu.

Snow Day 223

Steven, który jest bardzo zimny, jest nadal zdeterminowany, aby pozostać nieoznaczonym. Potem znajduje go tylko Aleksandryt, który nawet ona sama zmieniła kształty w Stevena. Steven w końcu poddaje się i jest gotowy do gry, co uszczęśliwia Aleksandryt. Po przeskoczeniu Steven próbuje wycofać się do latarni morskiej, ale Aleksandryt go bije i rozprasza się w Ametyst, Pearl, Ruby i Sapphire, które wciąż są Stevenem. Wszyscy oprócz Sapphire wprowadzają się na Stevena i jest on w stanie wyciągać ich jeden po drugim, gdy ląduje na szczycie latarni morskiej. Kiedy Steven obniża swoją czujność, czuje lewą rękę Sapphire na piersi i mówi „Berek”. Pokonany Steven przewraca się i spływa w dół do wszystkich innych. Kiedy Sapphire dołącza do nich, Ruby gratuluje jej i łączą się z powrotem w Steven-Granat.

Snow Day 287

Granat mówi Stevenowi, że został oznaczony, Ametyst mówi mu, że musi zmienić się w „małego Stevena”, takie są zasady, jak powiedziała Pearl, ale odmawia. Klejnoty śpiewają „Zrób to!” jak mówi mu także Steven. Niechętnie Steven wraca do swojego 14-letniego ja, dzięki czemu wszyscy inni są szczęśliwi. Steven nie jest jednak zaniepokojony faktem, że bez względu na to, jak bardzo stara się być dorosły i dorosły, nadal postrzegają go jako małe dziecko. Twierdzi następnie, że chce, żeby go zobaczyli, nie jako dziecko, ale raczej jako to, kim jest teraz, gdy kształtuje się z powrotem do normalności. Klejnoty obejmują go i przepraszają, a oni wykrzykują, że spóźnili się na wspólny czas. Następnie Steven mówi im, że tęsknił za zabawą, jaką mieli, gdy Ametyst wręczył mu swoją kurtkę. Klejnoty informują Stevena, że ​​są dumni z tego, kim się stał.

Snow Day 291

Zamiast wracać do pracy, Steven nadal gra Steven Tag ze wszystkimi, a on otacza Granat, dzięki czemu zamienia się w Current Steven i ścigają Ametyst i Perła.

Odcinek kończy się, gdy budzik Stevena budzi go następnego ranka i wsiada do samochodu, a następnie jedzie do pracy z Klejnotami.

Postacie

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek w którym Sugilit, Sardonyks, Aleksandryt, Opal, Rubin i Szafir zmieniły kształt.
    • Jest to również odcinek, w którym pokazano drugą zmianę kształtu Perły. Pierwszą była zmiana w Rose Kwarc podczas upozorowania śmierci Różowej Diament.