FANDOM

Spinel

Jest to postać z załamaniami nerwowymi debiutująca w Filmie. 

Wygląd

SpinelALMOSTdaypalette
Spinel jest niska. Jej włosy są spięte w dwa kucyki. Ma na sobie różowe rękawiczki oraz bufiaste nogawki. Ogólnie Spinel jest wzorowana na postaciach rysowanych w animacjach z lat 20.

Historia

Czas zabawy

Wiele tysięcy lat temu, Spinel została stworzona dla Różowego Diamentu aby ją zabawiać. Razem, spędzały mnóstwo czasu w kosmicznym ogrodzie, zbudowanym specjalnie dla nich. Niestety, w pewnym momencie, Różowy Diament zapragnęła własnej kolonii. Stopniowo zaczęło jej przeszkadzać towarzystwo Spinel, a gdy finalnie otrzymała planetę Ziemię jako swoją kolonię, postanowiła zostawić klejnot w ogrodzie. Powiedziała jej, żeby zagrały w grę, która dla Spinel polegała na staniu w miejscu i czekaniu. Mały klejnot czekał cierpliwie 6000 lat w ogrodzie, z nadzieją, że jej najlepsza przyjaciółka kiedyś powróci.

Wydarzenia z filmu

W zarośniętym i zaniedbanym ogrodzie, do Spinel dotarł nieoczekiwany komunikat od Wielkiej Diamentowej Rady. Biały Diament opowiedziała historię, jak to Różowa po otrzymaniu Ziemi, postanowiła stanąć w obronie pięknego organicznego życia, zdobyła nowych przyjaciół oraz oddała swoją formę, a także życie, aby sprowadzić na świat swojego syna - Stevena Universe. Ta wiadomość zniszczyła Spinel, która poczuła się momentalnie porzucona przez swoją przyjaciółkę i popadła w cierpienie. Szybko rozpacz zmieniła się w żądzę zemsty, ruszyła na planetę Ziemię, uzbrojona w kosę, która dosłownie resetowała klejnoty oraz z wielką maszyną przypominającą Inklejnotor, jedyna różnica polegała na tym, że zawierał substancję trującą dla wszelkiego organicznego życia na Ziemi.

Zjawiając się w Beach City, zaatakowała główną czwórkę Kryształowych Klejnotów - Perłę, Granat, Ametyst oraz samego Stevena, jako, że byli to nowi przyjaciele Różowej Diament. Spinel nie mogła uwierzyć, że tylko Perła mogła się domyślać, kim ona była, kiedy śpiewała, że "Jest przegraną w grze, w której brali udział, a nie mieli o tym pojęcia". Śpiewająco, pozbawiła formy trójkę klejnotów, jednak miała problem z pokonaniem Stevena (jako, że jest pół-człowiekiem). W wyniku konfrontacji, Spinel została pokonana własną bronią i również została pozbawiona własnej formy.

TBA

Charakter

Spinel jest bardzo uczuciowa. Lubi rozbawiać innych swoimi mocami.

Relacje

Kryształowe Klejnoty

TBA.

Umiejętności

Spinel tak jak każdy Klejnot potrafi zmieniać kształt, tworzyć fuzje czy bańkować przedmioty.

Super wytrzymałość

Spinel potrafi znieść bardzo silne ciosy nie tracąc przy tym fizycznej formy.

Super rozciąganie

Spinel potrafi bardzo dobrze się rozciągać co wykorzystuje do walki. Może to być spowodowane tym że jej ciało jest w całości elastyczne.

Klejnot

Klejnot Spinel jest w kształcie serca odwróconego do góry nogami.
More pixels spinel

Klejnot spinel jest umieszczony na jej piersi. jest w kształcie odwróconego serca