FANDOM

Spinel jest głównym antagonistą Steven Universe: The Movie. Została stworzona tysiące lat temu, aby pocieszyć samotną Różową Diament. Oboje grali codziennie w Ogrodzie Różowej, aż w końcu ona sama otrzyma własną kolonię. W tym momencie Różowa wyrosła ze Spinel i porzuciła ją pod pozorem grania w grę, ponieważ Spinel stała samotnie przez tysiące lat; Różowa nigdy nie wróciła. Po odkryciu tego poprzez wiadomość Stevena do wszechświata, udała się na Ziemię z pełnym zamiarem zniszczenia wszystkich organicznych form życia, aby zemścić się. Po naprawieniu Stevena i Kryształowych Klejnotów, Diamenty zabierają ją z powrotem do życia z nimi.

Wygląd

Bestfriendspinel by Koo

Kiedyś tak wyglądała

Teraz

Spinel ma różową cerę, różane oczy, mały nos i wyblakłoróżowe włosy, które są ułożone w parę kolczastych warkoczy. Ma również trzy czarne linie pod obydwoma oczami, przypominające łzy. Jej odzież składa się z ciemnej karmazynowej góry, bufiastych spiczastych różowych rękawów, bufiastych szortów w kolorze magenty, różowych rękawiczek do nadgarstka, białych pończoch i spiczastych butów w kolorze magenty.

Jej klejnot znajduje się na środku jej piersi, wycięty w kształcie odwróconego serca.

Wcześniej

Po przywróceniu jej pierwotnej postaci ogólny wygląd Spinel jest bardziej zaokrąglony w przeciwieństwie do jej obecnego spiczastego wyglądu. Miała czarne kreskówkowe oczy, a jej włosy były upięte w parę koków w kształcie serca. Jej bluzka była biała z bardziej zaokrąglonymi różowymi rękawami, a jej buty stały się parą dużych magenta. Poprzednia paleta kolorów Spinel jest również jaśniejsza niż jej obecna, która używa ciemniejszych tonów. Ogólnie jej wygląd był podobny do postaci z kreskówek lat 20 wieku.

Jej klejnot był kiedyś zwrócony do góry, przypominając normalne serce. Obecnie jest zwrócony do dołu.

Czas zabawy

Wiele tysięcy lat temu, Spinel została stworzona dla Różowego Diamentu aby ją zabawiać. Razem, spędzały mnóstwo czasu w kosmicznym ogrodzie zbudowanym specjalnie dla nich. Niestety, w pewnym momencie Różowy Diament zapragnęła własnej kolonii. Stopniowo zaczęło jej przeszkadzać towarzystwo Spinel, a gdy finalnie otrzymała planetę Ziemię jako swoją kolonię, postanowiła zostawić klejnot w ogrodzie. Powiedziała jej, żeby zagrały w grę, która dla Spinel polegała na staniu w miejscu i czekaniu. Mały klejnot czekał cierpliwie 6000 lat w ogrodzie, z nadzieją, że jej najlepsza przyjaciółka kiedyś powróci.

Wydarzenia z filmu

W zarośniętym i zaniedbanym ogrodzie, do Spinel dotarł nieoczekiwany komunikat od Wielkiej Diamentowej Rady. Biały Diament opowiedziała historię, jak to Różowa po otrzymaniu Ziemi, postanowiła stanąć w obronie pięknego organicznego życia, zdobyła nowych przyjaciół oraz oddała swoją formę, a także życie, aby sprowadzić na świat swojego syna - Stevena Universe. Ta wiadomość zniszczyła Spinel, która poczuła się momentalnie porzucona przez swoją przyjaciółkę i popadła w rozpacz. Szybko jednak rozpacz zmieniła się w żądzę zemsty, ruszyła na planetę Ziemię, uzbrojona w kosę, która "resetowała" klejnoty oraz z wielką maszyną przypominającą Inklejnotor, jedyna różnica polegała na tym, że zawierał substancję trującą dla wszelkiego organicznego życia na Ziemi.

Zjawiając się w Beach City, zaatakowała główną czwórkę Kryształowych Klejnotów - Perłę, Granat, Ametyst oraz samego Stevena, jako, że byli to nowi przyjaciele Różowej Diament. Spinel nie mogła uwierzyć, że tylko Perła mogła się domyślać, kim ona była, kiedy śpiewała, że "Jest przegraną w grze, w której brali udział, a nie mieli o tym pojęcia". Śpiewając, pozbawiła formy trójkę klejnotów, jednak miała problem z pokonaniem Stevena (jako, że jest pół-człowiekiem). W wyniku konfrontacji, Spinel została pokonana własną bronią i również została pozbawiona własnej formy.

TBA

Charakter

Spinel w pierwotnej formie była bardzo entuzjastyczna i szczęśliwa, starała się rozbawić Różową Diament najlepiej, jak umiała. Pierwszą oznakę smutku można było zobaczyć dopiero po pozostawieniu jej samej w ogrodzie Różowej. Po upływie 6000 lat jej osobowość uległa radykalnej zmianie - Spinel jest bardzo rozchwiana emocjonalnie i nieprzewidywalna. Była w stanie zniszczyć Ziemię w akcie zemsty, nie zważając na życie kogokolwiek.

Relacje

Kryształowe Klejnoty

TBA.

Broń i umiejętności

Spinel jest wręcz idealnym "okazem" klejnotu Pierwszej Ery, przez więc najprawdopodobniej posiada wszystkie standardowe umiejętności klejnotów - potrafi zmieniać kształt, tworzyć fuzje czy bańkować przedmioty. Ponadto jest niezwykle silna w walce. Wydaje się mieć bardzo zaawansowane umiejętności posługiwania się kosą, co w połączeniu z niezwykłą rozciągliwością pozwoliło Spinel na pozbawienie formy Perły, Ametyst i Granat bez otrzymania żadnych obrażeń.

Super wytrzymałość

Spinel potrafi znieść bardzo silne ciosy nie tracąc przy tym fizycznej formy, a oprócz podczas walki nie okazywała żadnych oznak zmęczenia.

Super rozciąganie

Spinel nawet jak na klejnot jest w stanie niesamowicie szybko rozciągać swoje działo na duże odległości i zmieniać kształt niemal bez żadnych ograniczeń.

Klejnot

Klejnot Spinel jest w kształcie serca o ozdobnym szlifie. Po jej transformacji jest odwrócony do góry nogami.
More pixels spinel

Klejnot spinel jest umieszczony na jej piersi. jest w kształcie odwróconego serca