FANDOM

Spinel jest główną antagonistką Steven Universe: The Movie. Została stworzona tysiące lat temu, aby pocieszyć samotną Różową Diament. Różowa wyrosła ze Spinel i porzuciła ją pod pozorem grania w grę. Po odkryciu tego poprzez wiadomość Stevena do wszechświata, udała się na Ziemię z pełnym zamiarem zniszczenia wszystkich organicznych form życia.

Wygląd

Teraz

Spinel ma różową cerę, różane oczy, mały nos i wyblakłoróżowe włosy, które są ułożone w parę kolczastych warkoczy. Ma również trzy czarne linie pod obydwoma oczami, przypominające łzy. Jej odzież składa się z ciemnej karmazynowej góry, bufiastych spiczastych różowych rękawów, bufiastych szortów w kolorze magenty, różowych rękawiczek do nadgarstka, białych pończoch i spiczastych butów w kolorze magenty.

Jej klejnot znajduje się na środku jej piersi, wycięty w kształcie odwróconego serca.

Wcześniej

Po przywróceniu jej pierwotnej postaci ogólny wygląd Spinel jest bardziej zaokrąglony w przeciwieństwie do jej obecnego spiczastego wyglądu. Miała czarne kreskówkowe oczy, a jej włosy były upięte w parę koków w kształcie serca. Jej bluzka była biała z bardziej zaokrąglonymi różowymi rękawami, a jej buty stały się parą dużych magenta. Poprzednia paleta kolorów Spinel jest również jaśniejsza niż jej obecna, która używa ciemniejszych tonów. Ogólnie jej wygląd był podobny do postaci z kreskówek lat 20 wieku.

Jej klejnot znajduje się na środku jej piersi, wycięty w kształcie zwykłego serca.

Czas zabawy

Wiele tysięcy lat temu, Spinel została stworzona dla Różowego Diamentu aby ją zabawiać. Razem, spędzały mnóstwo czasu w kosmicznym ogrodzie zbudowanym specjalnie dla nich. Niestety, w pewnym momencie Różowy Diament zapragnęła własnej kolonii. Stopniowo zaczęło jej przeszkadzać towarzystwo Spinel, a gdy finalnie otrzymała planetę Ziemię jako swoją kolonię, postanowiła zostawić klejnot w ogrodzie. Powiedziała jej, żeby zagrały w grę, która dla Spinel polegała na staniu w miejscu i czekaniu. Mały klejnot czekał cierpliwie 6000 lat w ogrodzie, z nadzieją, że jej najlepsza przyjaciółka kiedyś powróci.

Wydarzenia z filmu

W zarośniętym i zaniedbanym ogrodzie, do Spinel dotarł nieoczekiwany komunikat od Wielkiej Diamentowej Rady. Biały Diament opowiedziała historię, jak to Różowa po otrzymaniu Ziemi, postanowiła stanąć w obronie pięknego organicznego życia, zdobyła nowych przyjaciół oraz oddała swoją formę, a także życie, aby sprowadzić na świat swojego syna - Stevena Universe. Ta wiadomość zniszczyła Spinel, która poczuła się momentalnie porzucona przez swoją przyjaciółkę i popadła w rozpacz. Szybko jednak rozpacz zmieniła się w żądzę zemsty, ruszyła na planetę Ziemię, uzbrojona w kosę, która "resetowała" klejnoty oraz z wielką maszyną przypominającą Inklejnotor, jedyna różnica polegała na tym, że zawierał substancję trującą dla wszelkiego organicznego życia na Ziemi.

Zjawiając się w Beach City, zaatakowała główną czwórkę Kryształowych Klejnotów - Perłę, Granat, Ametyst oraz samego Stevena, jako, że byli to nowi przyjaciele Różowej Diament. Spinel nie mogła uwierzyć, że tylko Perła mogła się domyślać, kim ona była, kiedy śpiewała, że "Jest przegraną w grze, w której brali udział, a nie mieli o tym pojęcia". Śpiewając, wymazała pamięci trójki klejnotów i pozbawiła ich fizycznej formy, jednak miała problem z pokonaniem Stevena (jako, że jest pół-człowiekiem). W wyniku konfrontacji, Spinel została pokonana własną bronią i również została pozbawiona własnej formy.

Future

Charakter

Spinel w pierwotnej formie była bardzo entuzjastyczna i szczęśliwa, starała się rozbawić Różową Diament najlepiej, jak umiała. Pierwszą oznakę smutku można było zobaczyć dopiero po pozostawieniu jej samej w ogrodzie Różowej. Po upływie 6000 lat jej osobowość uległa radykalnej zmianie - Spinel jest bardzo rozchwiana emocjonalnie i nieprzewidywalna. Była w stanie zniszczyć Ziemię w akcie zemsty, nie zważając na życie kogokolwiek.

Relacje

Kryształowe Klejnoty

TBA.

Broń i umiejętności

Spinel jest wręcz idealnym "okazem" klejnotu Pierwszej Ery, przez więc najprawdopodobniej posiada wszystkie standardowe umiejętności klejnotów - potrafi zmieniać kształt, tworzyć fuzje czy bańkować przedmioty. Ponadto jest niezwykle silna w walce. Wydaje się mieć bardzo zaawansowane umiejętności posługiwania się kosą, co w połączeniu z niezwykłą rozciągliwością pozwoliło Spinel na pozbawienie formy Perły, Ametyst i Granat bez otrzymania żadnych obrażeń.

Super wytrzymałość

Spinel potrafi znieść bardzo silne ciosy nie tracąc przy tym fizycznej formy, a oprócz podczas walki nie okazywała żadnych oznak zmęczenia.

Super rozciąganie

Spinel nawet jak na klejnot jest w stanie niesamowicie szybko rozciągać swoje działo na duże odległości i zmieniać kształt niemal bez żadnych ograniczeń.

Klejnot

Obraz Informacja
More pixels spinel

Klejnot spinel jest umieszczony na jej piersi. jest w kształcie odwróconego serca

Klejnot Spinel jest w kształcie serca o ozdobnym szlifie. Po jej transformacji jest odwrócony do góry nogami.