FANDOM

Steg to fuzja Stevena i Grega, która miała swój debiut w "Steven Universe: Film".

Wygląd

Steg jest wysoką i muskularną fuzją z czterema rękami, jasną skórą i długimi brązowymi włosami, które u góry przypominają pompadour. Jego kamień szlachetny znajduje się w pępku pośrodku ośmiopakowego abs. Nosi koszulę Stevena, teraz podartą na piersi i ramionach, i szorty Grega. Nosi także sandały Stevena.

Osobowość

Chociaż większość jego osobowości jest nieznana, jego maniery sugerują, że jest on gładki, optymistyczny i swobodny.

Umiejętności

Jako hybrydowa fuzja zasięg umiejętności Stega jest nieznany. Jednak wykazuje wiele unikalnych mocy, wzmacniając moce swoich komponentów oraz wyraźną siłę fizyczną i zwinność.

Naturalne zdolności

  • Nadludzka zwinność: Steg okazuje się być zwinnym wykonawcą, wirując Perłę w powietrzu i tańcząc zręcznie.

Zestaw umiejętności

  • Biegłość muzyczna: Steg pokazuje Stevena i Grega jako talent muzyczny, gwiazdę rocka. Wykazano, że ma doskonały głos i umiejętność grania wraz z Opal swoją „bronią”, gitarą elektryczną z podwójnym gryfem.

Odziedziczone moce

  • Regulacja prędkości zejścia: Kiedy ma zamiar się rozłączyć, Steg powoli schodzi z powietrza, podobnie jak Steven.

Unikalne umiejętności

  • Lewitacja: Wydaje się, że Steg potrafi lewitować siebie i innych muzyką. Być może jest to połączenie magicznego skoku Stevena i mocy Grega, aby dotrzeć do ludzi poprzez występ. Każda osoba dotknięta tą mocą, nawet sam Steg, jest otoczona różową aurą.

Klejnot

Wygląd Opis
Klejnot Stevena

Steg ma taki sam klejnot jak Steven i jego matka - Rose Kwarc. Umieszczony jest w miejscu jego pępka. Patrząc z dołu wydaje się być okrągły i mieć pięciokątną powierzchnię.

Normalnie ma kształt odwróconego, pięciostronnego diamentu z wieloma fasetkami na spodzie. Diamenty są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w kwietniu. Klejnoty te są kamieniami prawdy i zwycięstwa. Reprezentują także czystość, niewinność i miłość. Są one zazwyczaj znane jako bezbarwne lub "białe", ale najbardziej popularnymi ich odcieniami są żółty, niebieski i różowy.

Ciekawostki

  • Imię Stega zostało potwierdzone w napisach końcowych.
  • Jest on drugą fuzją między Stevenem a innym człowiekiem, pierwszą jest Stevonnie.
    • Jest to również pierwsza fuzja będącą stuprocentowym mężczyzną.