Steven Universe Wiki
Advertisement
Steven Universe Wiki

Szmaragd (org. "Emerald") - jest klejnotem Homeworld, który zadebiutował w odcinku "Gwiezdny Lars"

Wygląd

Szmaragd była widziana tylko na ekranie, który ma zielony odcień, przez co jej rzeczywiste kolory są obecnie nieznane. Przez ekran, Klejnot ma jasnozieloną cerę i ma duże, kolczaste ciemnozielone włosy. Ma żółtą zygzakowatą opaskę z diademem, zdobiący jej czoło, pokrywający jej linię włosów i brwi, dzięki czemu wygląda jak by miała "monobrew". Ma również spiczaste zęby.

Ma na ramionach duże prostokątne "ochraniacze", a także jasnoróżowy kołnierzyk u podstawy szyi. Pod kryzą znajduje się pionowy żółty diament, a reszta jej kombinezonu jest ciemnozielona. Ma ciemnozielone rękawy i jasnozielone, kwadratowe mankiety. Ona również nosi "zbroję" nóg w tym samym kolorze co jej ochraniacze i mankiety. Jej zielony, prostokątny fasetowany kamień to miejsce, w którym znajdowałoby się jej prawe oko.

Osobowość

Szmaragd okazuje się być bardzo poruszona, gdy drużyna Defektów podszywała się pod imperialnych oficerów i ukradła jej cenny statek "Słoneczny Spalacz". Jej poruszenie zmieniło się w czysty gniew, kiedy Defekty wyśmiewali się z niej, co skłoniło ją do krzyku na nich przez komunikator. Bardzo wysoko ceniła swój statek.

Klejnot

Wygląd Opis
Emerald Gemstone.png

Ciekawostki

  • Szmaragdy są drugimi najwyżej postawionymi klejnotami pierwszymi są diamenty
Advertisement