FANDOM

Tęczowy Kwarc 2.0 (ang. Rainbow Quartz 2.0) to fuzja Stevena i Perły, która zadebiutowała w odcinku "Change Your Mind".

Wygląd

Fuzja jest bardzo podobna do swojej pierwotnej wersji, ale jej włosy są znacznie krótsze i mają głęboki fiołkoworóżowy kolor z niebieskimi i różowymi pasemkami. Nosi marynarkę Perły na koszulce Stevena, spodnie Stevena jako spodenki do kolan i baletki Perły (choć ich stopy są znacznie szersze niż wcześniej). W przeciwieństwie do większości dotychczas obserwowanych fuzji, Tęczowy Kwarc 2.0 nie jest wyższy od innych fuzji, ale jest mniej więcej wzrostu Perły.

Umiejętności

Jak każdy Klejnot, Tęczowy Kwarc może przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzje i bańkować przedmioty. Jest on bardzo wygimnastykowany, przez co bardzo dobrze tańczy. Robi to z wielką gracją. Jego szczególne zdolności nie są nam znane.

Wystąpienia

Sezon 5

Klejnot

Wygląd Opis
Rainbow2

Tęczowy Kwarc posiada dwa klejnoty. Klejnot Perły, umieszczony na czole, zmienił swój kolor na jasnoróżowy, a klejnot Stevena, umieszczony w miejscu pępka, zmienił swój kolor na jasną magentę. Klejnoty te nie są kamieniami urodzinowymi, gdyż nie są kamieniami szlachetnymi; są klejnotami poddanymi specjalnej obróbce w komorze próżniowej - napylania szlachetnym metalem. Dzięki temu uzyskały swoją jasną barwę. Tęczowy Kwarc jest dawną nazwą klejnotu anielski kwarc aura. Sama nazwa "Kwarc" pochodzi z trzech języków: starogermańskiego słowa "kwarr" ("quarz") używanego przez niemieckich górników dla określenia tego kamienia i oznaczającego "zgrzyt", słowiańskiego słowa "kwadry" czyli "twardy" lub/i greckiego "krystallos" oznaczającego "lód". Są związane z nadzieją i optymizmem, a także są bardzo twarde i wytrzymałe. Zostały znalezione w Brazylii.

Rainbow2

Ciekawostki

  • Tęczowy kwarc jest pierwszą fuzją gdzie głos podkłada mężczyzna.
  • Jest tak samo zabawny co Kwarc Dymny i tak samo teatralny co Sardonyx.
  • Jego parasolka ma funkcję lotu, gdy Tęczowy Kwarc usiądzie na parasolu wtedy leci jak wiedźma na miotle.
  • Ta fuzja jest nawiązaniem do Merry Poppins

Galeria

TBA