♫ Tylko trochę czasu... tylko trochę czasu przed nami... o czym marzę... O byciu... Być... Być... Być człowiekiem... ♫

Emily King, Being Human

The Future - to dwudziesty odcinek w serii "Steven Universe: Future", będący finałem serii Stevena Universe.

Skrót

Steven postanawia opuścić Beach City, by bardziej odnaleźć siebie.

Fabuła

The Future 006.png

Steven jest na plaży i ćwiczy, kiedy Connie i Lewek wpadają. Pyta Stevena, czy chce wykonać ostatnią rutynę, zanim się wyprowadzi, na co się zgadza.

The Future 008.png

W sypialni Stevena, Steven i Connie planują harmonogram Stevena. Connie pyta go, jak wszyscy przyjęli wiadomość o wyprowadzce Stevena. Zasadniczo powiedział to wszystkim w Beach City i swojemu tacie, ale jeszcze nie powiedział o tym Gems. Nie ma pojęcia, jak zamierzają to przyjąć, ponieważ Klejnoty tak go chroniły przez ostatnie kilka miesięcy od jego krachu. Zastanawia się, czy jest sposób, w jaki mógłby ich łatwo zawieść.

The Future 024.png

Później tego samego dnia Granat, Ametyst i Perła wracają z Świątyni Pad i widzą czekającego na nich Stevena. Następnie pokazuje Klejnoty swoje domowe Kruche Koty, a Klejnoty jedzą trochę, w tym Perła. The Gems powtarzają piosenkę Kruche Koty, którą Steven śpiewał im lata temu, śpiewając ją samodzielnie (ale kończąc na „Zostawił swoją rodzinę za sobą”).

The Future 044.png

Steven porównuje swoje porzucenie wszystkich innych do Kruchawę Koty, myśląc, że powodem, dla którego odszedł, był postęp w życiu, pomimo tego, jak trudne było to. Następnie szybko oznajmia Klejnotom, z wahaniem, że zdecydował się wyprowadzić następnego dnia i ma plan, w jaki sposób może odwiedzić swoich przyjaciół, zanim zdecyduje, gdzie chce iść, i zachęca Klejnoty, aby z nim nie rozmawiały z jego decyzji. Jednak klejnoty wydają się podejmować decyzję bardzo lekko i są dumni z tego, że wykazuje chęć bycia niezależnym.

The Future 069.png

Steven udaje się do Little Homeworld, gdzie Bizmut, Lapis i Perydot nie przyjmują wiadomości o odejściu Stevena tak lekko. Bizmut błaga go, aby ich nie opuszczał, a Lapis próbuje zapewnić go, że ucieczka gdzie indziej doprowadzi do tego, przez co przeszła. Perydot wybucha płaczem, pokazując, że nie chce, aby Steven odszedł i że nie będzie nikogo takiego jak on. Aby upamiętnić wszystko, przez co przeszli, Steven rozdaje prezenty, aby wszyscy go pamiętali. Daje Perydotowi swoją starą łososiowo-różową koszulę z oryginalnej serii, zestaw do rysowania z akwarelami dla Lapisa, a Bizmut dostaje Flagę Bitewną Rose, ponieważ była jednym z pierwszych Kryształowych Klejnotów. Wszyscy przytulają go, płacząc, dziękując mu za wszystko, co dla nich zrobił, nawet Steven wybucha płaczem, mówiąc, że ich kocha, a oni odpowiadają tak samo.

The Future 072.png

Przed powrotem, by spakować swoje rzeczy, Steven spotyka Jaspisa, który pojawia się, przebijając dziurę w ścianie. Mówi, że słyszała o jego odejściu i nalega, żeby do niego dołączyła, ale mówi jej, że idzie sam i może się chronić. Jaspis, wyraźnie zdenerwowany, przyznaje, że wszystko będzie dobrze i żegna się ze Stevenem, wybijając kolejną dziurę w ścianie, aby wyjść.

The Future 086.png

Steven wraca do Świątyni i daje Ametystowi swoje stare gry wideo. Na początku jest wzruszona, ale wydaje się być podekscytowana graniem w jego gry, czego nie oczekiwał Steven. Następnie wychodzi na zewnątrz, aby dać Pearl swoje stare ukulele, a ona nonszalancko przechowuje je w swoim kamieniu. Steven mówi, że Pearl może być smutna, ale ona odpowiada, że ​​jego wyjazd jest pozytywną rzeczą, ponieważ zamierza odkrywać nowe miejsca.

The Future 103.png

Steven powstrzymuje łzy, gdy idzie odwiedzić Granat, dając jej tę samą książkę z planami ślubu, której użył do zaplanowania ślubu Rubin i Szafir, w nadziei, że Granat może ostatecznie pomóc Stevenowi zaplanować własny ślub, gdy nadejdzie czas. Kiedy to przyjmuje, nie okazując zbyt wiele emocji, Steven próbuje z nią przekonywać, jak powinna się czuć po jego odejściu, ale Granat zapewnia go, że nic mu nie będzie. Mówi, że nawet przy jej przyszłej wizji to on musi wymyślić, co zrobić, kiedy odejdzie. Kiedy ona odchodzi, on płacze.

The Future 118.png

Steven spakował wszystkie swoje rzeczy, ale jest trochę zdenerwowany faktem, że chociaż Klejnoty wiedzą, że odchodzi, nie otrzymał reakcji, której się spodziewał. Greg mówi mu, że nadal go kochają i prawdopodobnie starają się go wspierać. Prezent od Stevena dla Grega to jego stary pokój i plakat ścienny przedstawiający Kerry Moonbeam, stwierdzający, że może teraz wprowadzić się z Klejnotami. Leżąc na łóżku, Greg docenia ten prezent, mówiąc, że w końcu dostał zasłużony odpoczynek, a odejście Stevena jest podobne do jego własnego dzieciństwa.

The Future 129.png

Poza świątynią Steven żegna się z Connie i Gregiem (całując się z tym pierwszym), z zamiarem udania się do łóżka i śniadania, a Connie przypomina mu, by dał jej SMS-a, gdy się pojawi, żeby nie zapomniał zjeść z nią śniadanie. Potem żegna się z Klejnotami, które wciąż się uśmiechają, a każdy z nich ściska Stevena na pożegnanie.

The Future 143.png

Kiedy Steven wyrusza do Dondai, jadąc do następnego celu, patrzy w lustro, obserwując swoją rodzinę i Connie machających mu na pożegnanie, aż nie może ich już widzieć. Nagle zatrzymuje samochód i szybko cofa go do miejsca, w którym znajdują się Klejnoty, i wybucha płaczem, pytając, dlaczego Klejnoty tak lekko traktują sytuację. Jednak Klejnoty ujawniają, że powstrzymywały łzy i są bardzo smutne z powodu odejścia Stevena.

The Future 172.png

Wszyscy przychodzą razem, płacząc, by się przytulić, a Klejnoty wyjaśniają, że nie chcą, aby ich smutne myśli przeszkadzały w odejściu Stevena, ale cokolwiek wydarzy się w jego przyszłości, upewnią się, że oni też są tego częścią.

The Future 187.png

Wszyscy wyrażają swoją miłość do siebie nawzajem, a po ostatnim pożegnaniu Steven opuszcza swój stary dom i udaje się na nową ścieżkę życia. Mija Big Donut, gdzie wszyscy żegnają się z nim, gdy opuszcza Beach City i rozpoczyna swoją podróż, kończąc odcinek i serial.

Postacie

Piosenki

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek, w którym Perła zjadła coś dobrowolnie.