FANDOM

Volleyball to czwarty odcinek serii "Steven Universe: Future".

Skrót

Steven i Perła próbują pomóc Różowej Perle w naprawie blizny na jej oku.

Fabuła

DO POPRAWY
Volleyball 034

Odcinek zaczyna się od Stevena, który leczy pęknięty klejnot jednego z Rubinowych strażników Nanefui, a następnie robi to samo z grupą Kwartetów. Gdy kwarcowe klejnoty odejdą, by zagrać w siatkówkę, pojawia się Różowa Perłą, myśląc, że Steven może wyleczyć jej popękane oko. Steven próbuje wykorzystać swoją plwocinę na jej klejnocie, ale jest zdezorientowany, gdy nie ma to żadnego efektu. Potem próbuje nałożyć jej plwocinę na oko, ale bezskutecznie. Następnie Steven pyta o to, co się stało, gdy Różowa Perła była pod kontrolą Białego Diamentu, ale mówi, że nic nie pamięta i że dostała tę bliznę, zanim Biały Diament ją kontrolował. Steven automatycznie zakłada, że Białą Diament był blizną Różową Perłą. Kiedy oświadcza, że różowy diament dał jej bliznę, Steven napina się na wspomnienie o swojej mamie i na krótko zmienia się w różową postać. Steven jest zdeterminowany, aby pomóc naprawić bliznę Różowej Perły i wyprowadza ją z domu, aby mogli znaleźć Perły.

Volleyball 071-0

Odkryli, że Perła jest sędzią gry w siatkówkę między grupą Kwarc. Steven pyta Perły, czy może pomóc Różowej Perły, na co się zgadza. Steven ma problem z przedstawieniem sobie Perły, ponieważ mają podobne nazwy, i sugeruje przydomek Różowej Perły. Różowa Perła stwierdza, że Różowej Diamenty przez cały czas nadawała jej przezwiska i zaczyna o niej przypominać. Pearl wzrusza ramionami z rozbawionym uśmiechem, cicho kpiąc ze Stevena, że Różowa Perła „wciąż ma to złe”; w przeciwieństwie do Perła, Różowa Perła nie przeszła tak bardzo od Różowa. Kiedy siatkówka uderza Stevena w twarz, postanawia nadać Różowa Perła pseudonim „Siatkówka”.

Volleyball 106

Pearl mówi Stevenowi, że ilekroć Perłą uległa uszkodzeniu, zabrano ich do naprawy na Rafie. Steven zgadza się tam pojechać, a Pearl wypacza ich dwoje do The Reef, kopuły w kształcie małży. Zostaje powitany przez A.I. o nazwie Shell i zapoznaj się z opcjami dostosowywania dla Perły. Perła uśmiecha się złośliwie z powodu wielu broni i narzędzi i pyta Różową Perłę, czy może w to uwierzyć. Różowa Perła następnie pokazuje Pearl różdżkę ze wstążki, którą podarował jej Różowy Diament. Kiedy Pink Pearl pyta Pearl, co dał jej Różowy Diament, Pearl odchodzi, zazdrosna. Po wejściu do centrum Rafy Różowa Perła stoi na okręgu, który leczy Shell.

Crack

Jednak Shell twierdzi, że Różowej Perły nie można naprawić, ponieważ jej klejnot nie jest pęknięty, a jej obrażenia muszą być psychiczne. Pęknięcie Pink Pearl następnie się rozszerza. Kiedy Pearl pyta Różową Perłę, co zrobił jej Biały Diament, chichocze i mówi, że to wszystko źle, a Różowy Diament był odpowiedzialny za obrażenia, denerwując Pearl.

Volleyball 155

Pink Pearl mówi, że po tym, jak Różowy Diament zmęczył się Żółtym i Niebieskim Diamentem, odrzucając jej prośby o kolonię, poszła prosto do Białego Diamentu. Biały Diament również odrzucił prośbę Różowego Diamentu, mówiąc, że nie jest zdolna do kierowania jednym. Różowy Diament miał wtedy napad złości, a Różowa Perła wpadła w podmuch, dając jej bliznę.

Volleyball 196

Perła zaczyna się kłócić z Różowej Perły, twierdząc, że Różowa Diament nie przypominał jej opisu. Podczas gdy nadal się kłócą, Steven spina się i robi się różowy, mówiąc, że nie chce słyszeć kolejnej złej rzeczy, którą zrobiła jego mama, zanim przypadkowo zniszczyła większość pokoju. Shell następnie stwierdza, że dwie Perły są wadliwe w odpowiedzi na ich zachowanie i próbuje je odmłodzić. Perła i Różowa Perła łączą wspólny ból emocjonalny z działaniami Różowej Diament i łączą się, tworząc Mega Perłą. Mega Perłą i Steven uciekają przed rafą, zanim Shell zdoła je odmłodzić.

Volleyball 248

Odcinek kończy się, gdy Mega Perła stoi obok Stevena na plaży, gdy się rozluźniają, wpatrując się w nocne niebo.

Postacie

Ciekawostki

  • W ujęciu, w którym Perła sędziuje mecz siatkówki, jedna z Rubin bardzo przypomina Rubin Nóżkę.
  • Ten odcinek potwierdza, że ​​wcześniej skażone Kwarce wciąż posiadają oczy (mimo że nie są widoczne), co widać na przykładzie Biggs, której oko znajdowało się na jej placu podczas jej pęknięcia.

Referencje kulturowe

  • Sceny z Różową Perłą używającą wstążki prawdopodobnie nawiązują do sekwencji transformacji bohaterek z popularnego japońskiego serialu animowanego "Sailor Moon".