FANDOM

Yellowtail[1] (ang. Yellowtail) - jest biologicznym ojcem Cebuli oraz ojczymem Kwaśnej Śmietany. Zadebiutował w odcinku "Handel z Cebulą".

Wygląd

Yellowtail ma jasną skórę jak jego dzieci. Ma jasną blond brodę i brwi oraz nosi jasnożółty płaszcz przeciwdeszczowy z dwoma białymi bardzo jasnozielonymi paskami u dołu, jasnożółtą czapkę przeciwdeszczową i bladoniebieskie kalosze.

Relacje

Cebula

Yellowtail nie widuje swojego syna często, ponieważ jest marynarzem, ale pokazali, że mają bardzo dobre relacje ojciec-syn, gdy są razem.

Kwaśna Śmietana

Często się kłócą, ponieważ Yellowtail uważa, że Kwaśna Śmietana nie powinien być DJ-em tylko rybakiem - jak on. Pomimo częstych kłótni bardzo zależy im na sobie. Ich relacja znacznie się polepszyła w odcinku "Powrót do Przeszłości", kiedy to biologiczny ojciec Kwaśnej Śmietany zniszczył mu show na plaży. Yellowatail po tym wszystkim przyniósł synowi sprzęt DJ-a i zaakceptował jego plany na przyszłość.

Vidalia

On i Vidalia są małżeństwem. Mimo to, Yellowtail jest często poza domem, z powodu swojej pracy rybaka, więc nie znamy ich dokładnej relacji.

Greg Universe

Yellowtail i Greg zdają się być przyjaciółmi.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

Ciekawostki

  • Yellowtail jest nazwany po rybie, co łączy się z jego zawodem rybaka.
  • Porozumiewa się z Cebulą bełkotem.

Galeria

Przypisy

  1. http://stevencrewniverse.tumblr.com/post/80302269732/a-selection-of-character-prop-and-effect-designs