FANDOM

Perla Roz, cunoscută ulterior ca Perla Albă, este o nestematele de Acasă care i-a aparținut Diamantului Roz înainte de a intra sub stăpânirea Diamantului Alb. Ea apare pentru prima dată în episodul „Legs From Here to Homeworld”.

Personalitate

O bună parte din personalitatea Perlei Roz este, momentan, necunoscută. În visul din „Together Alone”, Perla este surprinsă cu Diamantul Roz, moment în care este evidențiată atitudinea jovială pe care a avut-o în acea perioadă. Când a fost sub controlul Diamantului Alb, Perla a avut un comportament robotic, destul de neliniștitor. Zâmbea când vorbea și privea mereu în gol, detașată de cele lumești. Brațele și le ținea ridicare în aer, într-o într-o poziție grațioasă, și stătea mereu pe vârfuri, deplasându-se dintr-un loc în altul prin plutire.

Aspect

Aflată sub controlul Diamantului Alb, Perla a purtat un top negru, cu mâneci gri, asemănător cu un bralette. Mânecile funcționau și ca mănuși, iar, peste scurții pantaloni negri și ciorapii gri, are o fustă tulle, albă. Încălțâmintea este constituită dintr-o pereche albă de balerini.

În perioda în care a servit-o pe Diamantul Roz, Perla nu a avut niciun semn, iar îmbrăcămintea și părul ei erau în nuanțe de roz. Faptul că și-a păstrat cicatricea pe ochiul stâng, după ce a fost eliberată de sub controlul Diamantului Alb, indică posibilitatea ca ea să fi fost cândva coruptă, în „Legs From Here to Homeworld” fiind prezente nestemate ale căror trăsături caracteristice s-au menținut într-un grad mai mic, odată ce au revenit la normal.

Trăsătura cea mai proeminentă este crăpătura atipică altor Perle, asemănătoare cu o cicatrice. O are în dreptul ochiului stâng și se extinde dincolo de bărbie și linia părului, ajungând până la cocul de pe o parte a capului. Nu se cunoasțe cauza cicatrizării, nestemata ei, aflată în partea superioară a abdomenului, fiind nedeteriorată.

De-a lungul seriei

Legs From Here to Homeworld

Perla Albă întâmpină Nestematele de Cristal și Diamantele Galben și Albastru atunci când Acasă. Ea subliniază faptul că doar prezența Diamantului Roz (Steven) este necesară, Diamantul Alb dorind să o vadă numai pe ea. După ce îl aduce pe Steven în fața Diamantului, Perla dispare.

„Together Alone”

Ea îi ține locul Diamantului Alb în cadrului petrecerii organizate în cinstea începerii unei noi ere, cea din urmă având trebui mai importante de rezolvat. După ce a terminat de făcut anunțtul, Perla se așează pe tronul Diamantului Alb, iar, de îndată ce Connie și Steven fuzionează de față cu celelalte nestemate, ea pare deranjată de acest lucru, chiar tristă.

„Change Your Mind”

Perla Albă îi impiedică pe Steven și Connie să se folosească de nava Diamantului Roz, pentru a părăsi planeta Nestematelor de Acasă. Ea se teleportează apoi pe nava lui Alb, urmând să apară mai tarziu, când Steven și Nestematele de Cristal o confrună pe Alb. După ce este eliberată de sub controlul Diamantului Alb, Steven o întâmpină călduros.

Relații

Diamantul Roz

În visul lui Steven din „Together Alone”, Perla Roz este arătată interacționând cu Steven, îmbrăcat ca Diamantul Roz. În acesta, se dovedește că Perla Albă a fost cunoscută drept Perla Roz, ea aparținându-i inițial altui Diamantul decât Alb. Se poate spune că cele două au fost apropiate. Ele se distrează împreună și își păstrează prietenia un secret față de celelalte Diamante. Perla Albă, în trecut Roz, a ajuns apoi a lui Alb, deși nu este sigur când și de ce.

Diamantul Alb

Diamantul Alb are propria sa Perlă, despre a cărui rol se poate spune că îl constituie servirea liderului Nestematelor de Acasă. Deși se știe că Perla Albă i-a aparținut inițial lui Roz, nu se cunoaște cu exactitate cum a ajuns să o servească pe Alb și care este natura relația lor. După ce este văzută acționând ca un mesager pentru Alb (aducându-l pe Steven în fața Diamantului Alb, participând în locul Diamantului Alb la balul marcator al deschidereii unei ere noi), dispare imediat din peisaj. Acest fapt poate însemna că Diamantul Alb își folosește Perla pe post de ochi și urechi.

Steven Univers

Perlei i-a fost dată sarcina de a îl aduce pe fiul Diamantului Roz, Steven, în fața lui Alb. Ea se încruntă atunci când o vede pe Connie fuzionând cu Steven. După ce este vindecată și eliberată de sub controlul Diamantului Alb, Steven o întâmpină câlduros, punându-și mâna pe umărul ei drept.

Diamantul Galben & Diamantul Albastru

Perla Albă pare să le desconsidere pe Diamatele Galben și Albastru. În „Legs From Here to Homeworld”, le refuză accesul pe nava Diamantului Alb, argumentând că doar prezența Diamantului Roz (Steven), este necesară. Ele, de asemenea, par să nutrească un sentiment de frică pentru Albă. În visul lui Steven din „Together Alone”, Perla Albă, atunci Roz, este văzută salutând Diamantul Galben care tocmai intrase în camera Diamantului Roz.