Steven Universe Wikia
Advertisement
Steven Universe Wikia

Vânătoare de nestemate“ (în engleză: „Gem Hunt“) este al 17 -lea episod din Sezonul 3, și al 95 -lea episod în total.

Rezumat

Steven, Connie și Perlă merseră în Nord pentru a căuta un monstru,dar se dovedi fiind 2 monștri!

Povestire

Steven, Connie și Perlă merseră în N pentru a căuta un monstru (Jasper Oceanic) dar s-a dovedit că sunt 2 monștri (și Marele Jasper).Lui Connie îi venise ideea de a se despărți pentru a-i căuta.Perlă merse pe urmele Marelui Jasper iar Connie cu Steven merseră după Jasper Oceanic.Steven și Connie găsiră acolo și niște urme umanoide (urmele umanoide fiind ale lui Jasper).Apoi începu viscolul.Ei se adăpostiră intr-un trunchi de copac,iar Connie făcuse un ceai.După ceva vreme se auziră pașii Jasperului Oceanic (Marele Jasper fusese destabilizată de către Jasper).Ei merseră după monstru,iar ea era într-o fundătură.Era speriată de Jasper.Fix în acel moment Perlă îi contactase pe stațiile pe care le dăduse (1 la Perlă,1 la ei).Jasper Oceanic se întoarse gata să-i atace.Connie îi ditrase atenția,iar,ea alunecase pe sub monstru și îi spuse lui Perlă că găsise monstrul.Apoi își făcuse apariția Jasper.Jasper îi luase nestemata chiar atunci când ajunse Perlă.Jasper nu le atacase.

Apariții

  • Perlă
  • Steven
  • Connie
  • Marele Jasper
  • Jasper Oceanic
  • Jasper