FANDOM

Tamamla
"Yapılmayan hesaplamada yanlışlık olmaz."
Bu makalenin tamamlanması gerekmektedir. Steven Universe Wiki'ye bu sayfayı tamamlayarak katkıda bulunun!

Bunu yaptığımızı kimse bilmemeli. Hiçbir zaman geri dönmek istemiyorum.

—"Tek Bir Solgun Gül"

Pembe Elmas, bir Anadünya Taşları ve Taş ırkını halen kendisinin yokluğunda yöneten Büyük Elmas Otoritesi'nin eski bir üyesidir. Kendini ölü gibi gösterip Rose Kuvars'ın kimliğini almadan önce Dünya'nın kolonileşmesinin lideriydi. Asıl formu, ilk olarak, "Ay Ormanı" bölümünde gösterilmiştir.

Açıklama

Pembe Elmas Büyük Elmas Otoritesi'nin bir üyesidir. Anadünya diğer gezegenleri imparatorluklarını genişletmek için diğer gezegenleri parçalayıp içindeki organik enerjiyi Taşların kullanabileçeği bir enerji türüne dönüştürüp Taş yaratırlar. Büyük Elmas Otoritesi'nin en yetkisiz üyesi olan Pembe Elmas kendi kolonisi için yalvarır. Sonunda 1 koloniye (Dünya) sahip olan Pembe Elmas Dünya'yı Ay'daki üssünden gözetlerken İnci'ye der ki "Baksana İnci yoktan can yaratıyoruz!" ve içindeki Ametist taşlarının ne kadar eğelendiğini fark eder. Onlara katılmak isteyen Pembe Elmas Sarı Elmas ve Mavi Elmas 'ın ona kızacağı zaman eğelenceli olmayıcağını anlar. İnci ona eğer oda bir kuvars taşına dönüşürse fark edilmeyeceğini düşünür. Pembe Elmas Rose Kuvars taşına dönüşür. Orada yaşamın olduğunu fark eder. Ay üstüne geri giderken İnciye "Biz yoktan can yaratmıyoruz, can alıp arkasında hiçbir şey bırakmıyoruz.". Pembe Elmas bu durumu  Sarı Elmas ve Mavi Elmas'a anlatmaya çalışır ama onlar ona bize bir koloni için yalvardın bu işi tamamlamak zorundasın der. Pembe Elmas bu durumu anlar ve Rose Kuvars olarak bir isyan başlatması gerektiğini anlar. Bir gün Antik Hava Arenasında bir baskın düzenler. Mavi Elmasın ekibinden olan Safir taşı ve ona atanmış 3 Yakut taşı ordadır. Rose Kuvars Safirin gelecekte gördüğü gibi (2 Yakut taşı ve kendisinin fiziksel formunun bozulcağını görmüştür.) 2 Yakut taşının fiziksel formu bozulmuştur ama ondan sonra Yakut Safiri Rose Kuvarstan kurtarmak için Safirin üzerine atlamıştır ve o sırada ikisi kaynaşarak füzyon olan Garnetı oluşturur. Rose Kuvars ve İnci Dünya'ya geri giderler. O sırada İncider ki "Sen istemesen de senden habersiz hayal kuruyorum. Hemen değiştirilmem gerek. Durdur beni!" der ve Pembe Elmas (Rose Kuvars halinde) "Lütfen hiç bir zaman durma!" der ve 2si kaynaşırken füzyon olan Gökkuşağı Kuvarsı oluştururken kaynaşmayı durdururlar. O sırada Pembe Elmas'ın aklına Garnet gelir.Garnetı Mavi Elmasın ellerine bırakmamasının gerektiğini hatırlar. Çalıların arasından bir ses gelir. İnci oraya giderken Garnetı görür ve kılıcını Garneta doğrultur. Pembe Elmas o sırada artık Dünya için değil kendi özgürlükleri için savaşır. Pembe Elmas buna bir son vermek için tahtırevan içinde İnciye onun Rose Kuvars şekline bürünüp kendinin fiziksel formunu bozmasını ister. Pembe Elmas ortasında kristal olan bir çiçeğin kristalini kırar ve yutar. Tahtırevanın önünde İnci Rose Kuvars şeklinde onun fiziksel formunu bozar ve kristal parçaları sanki Pembe Elmas taşıymış gibi yere düşer.
1234

Kristal çiçeğin kristalinin parçalanmış hali

Bunu gerçek sanan Büyük Elmas Otoritesi Dünya'ya çok güçlü bir şiddette ışık gönderir. Bu ışık çoğu taşın aklının dokularının bozulmasına sebep olup taşları mutantlaştırmıştır. Bu ışından sadece kendi taşının içinde olan taşlar ve Garnet, İnci ve Rose Kuvars sağ kalır.

Görünüş

Pembe Elmas'ın taşı karnındadır. Taşı, diğer elmasların aksine baş aşağı çevrilmiş gerçek bir elmas görüntüsündedir. Saçı soluk pembe, gözü ise eflatundur. Bacağı beyazdır ve pembe ayakkabıları vardır. Ayakkabılarının üstündeyse beyaz renkli uçuşan toplar vardır.

Trivia

  • Dünya üzerindeki çoğu antik kalıntıların üzerinde Pembe Elmas'ın simgesi vardır.
  • İnci'nin uzay giysisinin üzerinde pembe bir elmas vardır, bu Pembe Elmas ile olan bir bağlantısını ima eder.
    • Sardoniks'in ayakkabılarının üzerinde pembe elmaslar vardır, bunlar büyük ihtimalle İnci'den gelir.
  • Pembe Elmas'ın ay üssündeki duvar resmine bakınca Dünya'nın onun tek kolonisi olduğu çıkarılabilir.
  • Ay Üssü Pembe Elmas tarafından yapılmıştır.
  • Pembe Elmas ile Rose Kuvars'ın aynı kişi olduğunu "Pembe Elmas" bölümünün sonuna kadar sadece İnci biliyordu. Ancak bölüm sonunda Steven'ın İnci'nin kafasından çıkması ve "Annem Pembe Elmas'tı." demesiyle birlikte Garnet ve Ametist de öğrenmiştir.